undra om man kan säga att det bara är en cylinder som funkar på min traktor då borde jag ju få köra r600 med
Hur är reglementet för r1000? Skulle du få köra där eller är det 1000cc gräns rakt av oavsett antal cylindrar?
undra om man kan säga att det bara är en cylinder som funkar på min traktor då borde jag ju få köra r600 med
Hur är reglementet för r1000? Skulle du få köra där eller är det 1000cc gräns rakt av oavsett antal cylindrar?
inte helt hundra men vet ju att folk har kört med 1098 i so iaf så det borde va 1200 cc som gäller även i rookie 1000 inte så att jag har något vidare hanicap 155 hk mot 195 lr vad det är i nya sukkan ger ju knappast någon fördel
men skulle jag köra en Rc8r med superbike kit på så skulle det ju va lite fördel den ger 180 hk på hjulet
Jag har för mig att det är 1200cc oavsett antal cylindrar i Rock N Roll1000. Så man skulle kunna köra med en Blackbird eller ZX12:a.
kom igen å kör nu, jag har ingen 195-hästars 09:a sukka, tror inte så många andra har det heller i r1000
Kanske dags att du byter kallingar!!!! Du börjar allt lukta lite kiss.Någon som kan komma imponera ordentlig är Lawner som springer på gymet oftare än jag byter kalingar, kanske dags att man slutar med spriten och också börjar träna
Kanske dags att du byter kallingar!!!! Du börjar allt lukta lite kiss.
Problemet är inte att jag inte håller ett helt race utan att jag är för FEG!
Dagens sanning.
Citat från Morgan Rejnäs Anderstorp 2008
-"kan man inte köra 38 tider på torpet med en 1000 är man fan mongolid"
och så undrar folk varför man kör 600. Svaret är man får inte ligga för att man kör 1000!
Problemet är inte att jag inte håller ett helt race utan att jag är för FEG!
I gatgruppen finns inte mycket andra regler än varje arrangörs egna, så det varierar nog från arrangör till arrangör.Vi hade en diskussion förut på fikat som vi inte fick någon klarhet i. Om man har en gatreggad hoj med kraschkåpor på (utan ljus) får man då köra i gatgrupp på bandagar?
Vi hade en diskussion förut på fikat som vi inte fick någon klarhet i. Om man har en gatreggad hoj med kraschkåpor på (utan ljus) får man då köra i gatgrupp på bandagar?
Vi hade en diskussion förut på fikat som vi inte fick någon klarhet i. Om man har en gatreggad hoj med kraschkåpor på (utan ljus) får man då köra i gatgrupp på bandagar?
600a blir ju en bra ursäkt till inte behöva bli påkommen som mongolid i a f
Det är upp till respektiver arrangör.
På bikeweak är det ex inte om med slicks i gatgrupp med motiveringen att hojen ska vara isådant skick att den klarar en besiktning utan anmärkningar. Så där borde det ju vara så att man ska ha lampor mm.
Det enda säkra är att höra med arangörern vad som gäller!
Sedan är det olika från olika försäkringsbolag med så det är bra att veta vad just ditt bolag säger om körningarna. Vissa arangörer tillåter alla försäkringsbolag andra inte.
Jävlars ja! Då gäller det att ligga så man att inte blir mongolidDu glömmer att du kör 1000 i NEC i år
- Gottschalk - Supermono cup - KTM 690 SMC - Topp tio utan benbrott !
Ska du bygga ihop en egen supermono?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |