Gottis, har du utvecklats något sedan du mesade runt på Anderstorp, eller ska du sota igen en hoj till?
fint väder!
när drar kvällskörningarna på falkenberg igång?
fint väder!
när drar kvällskörningarna på falkenberg igång?
Vad e det som händer den 6 maj. E det någon tävling iom att det e föranmälan. Någon som vet?
Fan vad kasst att det e många dagar i juni och juli som det bara e gathojar, vad e det för jävla skit !?
Vad e det som händer den 6 maj. E det någon tävling iom att det e föranmälan. Någon som vet?
Fan vad kasst att det e många dagar i juni och juli som det bara e gathojar, vad e det för jävla skit !?
SM är 16-17:e med träning fredag den 15:e
Kanske försker de bara vara lite mer tydliga än förra året. Jag och Flugan kom ner utan att ha föranmält oss tillsammans med många andra medans många andra hade föranmält sig trots att det inget stod om det på hemsidan.
Dock löste det sig med en extra grupp och lite mindre körtid men det var ganska irriterat ett tag
Måste man föranmäla sig nu innan till träningarna
Förra året kunde man föranmäla sig. Vet inte hur det gick till eller hur länge dom höll platserna jag blev aldrig nekad att köra. Föranmäld eller ej.
Kanske lika bra att ringa innan är det jättemånga föranmälda är det kanske ingen ide att åka ner. Bra om det inte blir först till kvarn, då man kanske måste vara på platsen vid 2 för att få köra.
BARA 8 Dagar kvar!!!!!!!
Vilka kommer?
Vem gör årets första vurpa?
Vad är det bara åtta dagar kvar till?
Första träningen på Falkenberg.
Förra året kunde man föranmäla sig. Vet inte hur det gick till eller hur länge dom höll platserna jag blev aldrig nekad att köra. Föranmäld eller ej.
Kanske lika bra att ringa innan är det jättemånga föranmälda är det kanske ingen ide att åka ner. Bra om det inte blir först till kvarn, då man kanske måste vara på platsen vid 2 för att få köra.
BARA 8 Dagar kvar!!!!!!!
Vilka kommer?
Vem gör årets första vurpa?
Jag kommer den 15 april ( hoppas det är varmt nog, jag fryser nu brrrr )
Jag med... om jag får ihop hojen tills dess.
Nån som vet om det är ok med helsystem, hur kinkiigt är det på falken?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |