Var bara tvungen att kommentera
Jag har fattat det som att det kommer att vara gatgrupp också. Överväger att åka dit.
Sponsorn tyckte jag skulle träna mer
jag är på plats, campar från tors kväll
Var bara tvungen att kommentera
Jag har fattat det som att det kommer att vara gatgrupp också. Överväger att åka dit.
Sponsorn tyckte jag skulle träna mer
jag är på plats, campar från tors kväll
Då vart man anmæld till fredag
Finns det någon vænlig sjæl som kan tænka sig att hyra ut dæckværmare på fredag? Lite skralt i kassan nu så det står på næsta lønings shoppinglista.
Hoppas på att 48an ska sitta på Fredag. Klara Gottis de i søndags så ska de nog gå bra.
Då vart man anmæld till fredag
Finns det någon vænlig sjæl som kan tænka sig att hyra ut dæckværmare på fredag? Lite skralt i kassan nu så det står på næsta lønings shoppinglista.
Hoppas på att 48an ska sitta på Fredag. Klara Gottis de i søndags så ska de nog gå bra.
Vad kostar det på fredag? Jag mailade Fiver och frågade men har inte fått något riktigt svar.
By the way... brukade det inte kosta 500 kronor för kvällskörning (17-20) på Anderstorp i fjol? Han på Fiver som jag pratade med skrev att det aldrig har kostat 500. Kan jag minnas så fel?
Vad kostar det på fredag? Jag mailade Fiver och frågade men har inte fått något riktigt svar.
By the way... brukade det inte kosta 500 kronor för kvällskörning (17-20) på Anderstorp i fjol? Han på Fiver som jag pratade med skrev att det aldrig har kostat 500. Kan jag minnas så fel?
1200 riksdaler! 1300 om du tar drop in.
jag får va på kinnekulle i ställe om du kör 48r så ska jag köra 46 or nästa gång skynda långsamt som det heter
1200 spänn är ju åt helvete för mycket. Jag har ändå inte däck till mer än 3-4 pass à 15-20 minuter.
Nån som vet om de kommer erbjuda kvällskörning för 500 spänn i år, såsom jag vill minnas att de gjorde i fjol?
Lite konstigt om du kørde 48or nær jag kom ikapp kørde om och kørde ifrån.
du körde om mig på mitt utvarv sen låg jag och sniffade dig i häcken
jobba nu på din sitt ställning annars kommer du att skrapa i mer än avgassystemet snart
Sen rapport men jag var o körde hela helgen med våran (Team Allt i Däck) nya Honda CBR 1000. Tyckte den var lite stötig första passen. Skulle in o skruva fjädring men började med att kolla tryck i däcken. 3.2 kilo fesljummet fram och bak. Inte rätt . Sen gick det bättre. Alltså Hondan är verkligen så sjukt bra! Maken till motor och chassi har jag aldrig kännt. Jag brukar alltid säga när någon frågar vilken hoj dom ska köpa att det inte spelar nån roll, men det gör det faktiskt! Hondan är så märkbart mycket bättre! Testade ZX10an också, och som Kawa-fan känns det hårt att erkänna, men den är inte nått vidare jämförelsevis.
Hur som helst, efter 1.5 dag hade jag fortfarande inte kört bättre än 1.43. Sjukt dåligt, och jag var så less på mig själv. Inte det här man drömt om hela vintern. Så jag fick ligga på marken och intala mig att jag var en feg liten h*ra en timme, sen äntligen kände jag attacken i kroppen. Gick ut o sänkte tre sekunder och fick iaf åkt 1.40. Finns mycket mer att hämta men nu kunde jag iaf åka hem med hedern i behåll
De två andra i teamet körde 1.38 och 1.39 så det ser bra ut!
Ses på fredag...
Ja just så va de ja. De va dærfør jag såg dig framfør mig slutet på långrakan i tre varv.
Kom iof ikapp så du kørde ju knappast ifrån. (men de va væl sækert massa hojar ivægen)oj undra va jag gjorde framför dig
Sen rapport men jag var o körde hela helgen med våran (Team Allt i Däck) nya Honda CBR 1000. Tyckte den var lite stötig första passen. Skulle in o skruva fjädring men började med att kolla tryck i däcken. 3.2 kilo fesljummet fram och bak. Inte rätt . Sen gick det bättre. Alltså Hondan är verkligen så sjukt bra! Maken till motor och chassi har jag aldrig kännt. Jag brukar alltid säga när någon frågar vilken hoj dom ska köpa att det inte spelar nån roll, men det gör det faktiskt! Hondan är så märkbart mycket bättre! Testade ZX10an också, och som Kawa-fan känns det hårt att erkänna, men den är inte nått vidare jämförelsevis.
Hur som helst, efter 1.5 dag hade jag fortfarande inte kört bättre än 1.43. Sjukt dåligt, och jag var så less på mig själv. Inte det här man drömt om hela vintern. Så jag fick ligga på marken och intala mig att jag var en feg liten h*ra en timme, sen äntligen kände jag attacken i kroppen. Gick ut o sänkte tre sekunder och fick iaf åkt 1.40. Finns mycket mer att hämta men nu kunde jag iaf åka hem med hedern i behåll
De två andra i teamet körde 1.38 och 1.39 så det ser bra ut!
Ses på fredag...
Vilka skall till Kinnekulle (smc) 3/5?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari