Bankörning & RR

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition
Då vart man anmæld till fredag:banana

Finns det någon vænlig sjæl som kan tænka sig att hyra ut dæckværmare på fredag? Lite skralt i kassan nu så det står på næsta lønings shoppinglista.:rolleyes:

Hoppas på att 48an ska sitta på Fredag. Klara Gottis de i søndags så ska de nog gå bra. :tummenupp

Last edited:

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema

Finns det någon vænlig sjæl som kan tænka sig att hyra ut dæckværmare på fredag? Lite skralt i kassan nu så det står på næsta lønings shoppinglista.:rolleyes:

Hoppas på att 48an ska sitta på Fredag. Klara Gottis de i søndags så ska de nog gå bra. :tummenupp

jag får va på kinnekulle i ställe om du kör 48:eek:r så ska jag köra 46 or nästa gång skynda långsamt som det heter :D

bikestreet

Spänn fast dig!
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Scrambler Ducati + Aprilia Dorsoduro 1200

Vad kostar det på fredag? Jag mailade Fiver och frågade men har inte fått något riktigt svar.

By the way... brukade det inte kosta 500 kronor för kvällskörning (17-20) på Anderstorp i fjol? Han på Fiver som jag pratade med skrev att det aldrig har kostat 500. Kan jag minnas så fel?

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
Vad kostar det på fredag? Jag mailade Fiver och frågade men har inte fått något riktigt svar.

By the way... brukade det inte kosta 500 kronor för kvällskörning (17-20) på Anderstorp i fjol? Han på Fiver som jag pratade med skrev att det aldrig har kostat 500. Kan jag minnas så fel?

1200 riksdaler! 1300 om du tar drop in.

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018

FYI,
Dom stänger bokningen imorgon. Sen är det väl först till kvarn tror jag och med tanke på hur vädret ser ut är nog risken att de blir fullt om man inte bokat. :)

http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4159937&postcount=6

bikestreet

Spänn fast dig!
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Scrambler Ducati + Aprilia Dorsoduro 1200
1200 spänn är ju åt helvete för mycket. Jag har ändå inte däck till mer än 3-4 pass à 15-20 minuter.

Nån som vet om de kommer erbjuda kvällskörning för 500 spänn i år, såsom jag vill minnas att de gjorde i fjol?

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Sen rapport men jag var o körde hela helgen med våran (Team Allt i Däck) nya Honda CBR 1000. Tyckte den var lite stötig första passen. Skulle in o skruva fjädring men började med att kolla tryck i däcken. 3.2 kilo fesljummet fram och bak. Inte rätt ;). Sen gick det bättre. Alltså Hondan är verkligen så sjukt bra! Maken till motor och chassi har jag aldrig kännt. Jag brukar alltid säga när någon frågar vilken hoj dom ska köpa att det inte spelar nån roll, men det gör det faktiskt! Hondan är så märkbart mycket bättre! Testade ZX10an också, och som Kawa-fan känns det hårt att erkänna, men den är inte nått vidare jämförelsevis.

Hur som helst, efter 1.5 dag hade jag fortfarande inte kört bättre än 1.43. Sjukt dåligt, och jag var så less på mig själv. Inte det här man drömt om hela vintern. Så jag fick ligga på marken och intala mig att jag var en feg liten h*ra en timme, sen äntligen kände jag attacken i kroppen. Gick ut o sänkte tre sekunder och fick iaf åkt 1.40. Finns mycket mer att hämta men nu kunde jag iaf åka hem med hedern i behåll :)
De två andra i teamet körde 1.38 och 1.39 så det ser bra ut!

Ses på fredag...

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
1200 spänn är ju åt helvete för mycket. Jag har ändå inte däck till mer än 3-4 pass à 15-20 minuter.

Nån som vet om de kommer erbjuda kvällskörning för 500 spänn i år, såsom jag vill minnas att de gjorde i fjol?

All info finns under http//www.fiver.se

1200spänn för 150min bantid eller 500spänn för 45min bantid kan ju diskuteras vilket som är åt helvete för dyrt, specielt med tanke på transportsträckan.

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Lite konstigt om du kørde 48or nær jag kom ikapp kørde om och kørde ifrån.:va :rofl

du körde om mig på mitt utvarv sen låg jag och sniffade dig i häcken :krama

jobba nu på din sitt ställning annars kommer du att skrapa i mer än avgassystemet snart :3freak

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition
du körde om mig på mitt utvarv sen låg jag och sniffade dig i häcken :krama

jobba nu på din sitt ställning annars kommer du att skrapa i mer än avgassystemet snart :3freak

Ja just så va de ja. De va dærfør jag såg dig framfør mig slutet på långrakan i tre varv.:D

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
Sen rapport men jag var o körde hela helgen med våran (Team Allt i Däck) nya Honda CBR 1000. Tyckte den var lite stötig första passen. Skulle in o skruva fjädring men började med att kolla tryck i däcken. 3.2 kilo fesljummet fram och bak. Inte rätt ;). Sen gick det bättre. Alltså Hondan är verkligen så sjukt bra! Maken till motor och chassi har jag aldrig kännt. Jag brukar alltid säga när någon frågar vilken hoj dom ska köpa att det inte spelar nån roll, men det gör det faktiskt! Hondan är så märkbart mycket bättre! Testade ZX10an också, och som Kawa-fan känns det hårt att erkänna, men den är inte nått vidare jämförelsevis.

Hur som helst, efter 1.5 dag hade jag fortfarande inte kört bättre än 1.43. Sjukt dåligt, och jag var så less på mig själv. Inte det här man drömt om hela vintern. Så jag fick ligga på marken och intala mig att jag var en feg liten h*ra en timme, sen äntligen kände jag attacken i kroppen. Gick ut o sänkte tre sekunder och fick iaf åkt 1.40. Finns mycket mer att hämta men nu kunde jag iaf åka hem med hedern i behåll :)

Ses på fredag...

Gött att du kom igång:tummenupp på fredag kommer tiderna:)
Och på lördag drar de igång:):)

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r

Ses på fredag...

Gött att höra att det bara är vilja/balls det handlar om att åka under 1.40.

Då kanske det finns en chans för mig med nån gång framöver :)

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...