Tussilago
Jesus died so we could ride!
Vilka skall till Kinnekulle (smc) 3/5?
Jag, Herr-Pez och illebror kommer dit med
Vilka skall till Kinnekulle (smc) 3/5?
Då vart man anmæld till fredag
Jag, Herr-Pez och illebror kommer dit med
Ska oxå dit då på SMC:s BKK, samåker gärna med nån från Gbg om det passar, speciellt då jag aldrig varit där tidigare.
Ta o kolla in www.highsider.se vettja
Och jag är avbokad Hade tydligen lovat tjejen å gå me på kalas på torsdag och dessutom lovat henne kvalitetstid på fredag. Jag sa att hon kunde få kvalitetstid i gräset me kameran i högsta hugg på Anderstorp men de va inte aktuellt sa hon.Det é jag med!
Och jag är avbokad Hade tydligen lovat tjejen å gå me på kalas på torsdag och dessutom lovat henne kvalitetstid på fredag. Jag sa att hon kunde få kvalitetstid i gräset me kameran i högsta hugg på Anderstorp men de va inte aktuellt sa hon.
lycka till håller på er !( och oss själva i PROracing förstås )
Och jag är avbokad Hade tydligen lovat tjejen å gå me på kalas på torsdag och dessutom lovat henne kvalitetstid på fredag. Jag sa att hon kunde få kvalitetstid i gräset me kameran i högsta hugg på Anderstorp men de va inte aktuellt sa hon.
TOFFEL!
Jag kanske kommer istället.
TOFFEL!
Ska oxå dit då på SMC:s BKK, samåker gärna med nån från Gbg om det passar, speciellt då jag aldrig varit där tidigare.
Hej
När åker du upp? PM:a mobnummer så kan vi höras innan söndag
Argh!!!
Första gången jag bokar kurs på SMC och jag lyckades precis med konststycket att anmäla mig till fel dag - det blev 30 maj istället för 3 maj.
Man kan inte ändra och jag valde inte avbokningsskydd heller eftersom det är om några dar.
Skickade direkt ett mail till smc, får se vad de säger och om de är lite hyggliga mot en nybliven förvirrad medlem.
Om de låter mig byta dag så är jag på från Gbg till Kinnekulle på söndag morgon eller lör em
(200 kr för en natt på Kollängens Vandrarhem, B&B Husaby)
Argh!!!
Första gången jag bokar kurs på SMC och jag lyckades precis med konststycket att anmäla mig till fel dag - det blev 30 maj istället för 3 maj.
Man kan inte ändra och jag valde inte avbokningsskydd heller eftersom det är om några dar.
Nu förstår jag inte alls, du har en perfekt ursäkt/anledning till att köra två SMC dagar nu! . Efter att ha kört den första kommer du bara ångra att du avbokade den andra
hehe
Ja det är inte alls osannolikt att jag kommer vilja köra fler kursdagar, (garanterat om jag inte klotar och bryter nåt) men det kan ju vara bra att vara anmäld till rätt steg då och kanske på en dag då jag vet att jag kan vara med
På SMC är det en telefonsvarare som vänligen upplyser att öppettiderna är vardagar si och så, välkommen åter, vilket är lite konstigt med tanke på att det är torsdag idag
Hur fasen ska man få tag i dem då?
Nån som sitter på nåt direktnr till nån på SMC?
Får jag inte tag på dem idag är det väl kört.
hehe
Ja det är inte alls osannolikt att jag kommer vilja köra fler kursdagar, (garanterat om jag inte klotar och bryter nåt) men det kan ju vara bra att vara anmäld till rätt steg då och kanske på en dag då jag vet att jag kan vara med
På SMC är det en telefonsvarare som vänligen upplyser att öppettiderna är vardagar si och så, välkommen åter, vilket är lite konstigt med tanke på att det är torsdag idag
Hur fasen ska man få tag i dem då?
Nån som sitter på nåt direktnr till nån på SMC?
Får jag inte tag på dem idag är det väl kört.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari