Bankörning & RR

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition
Det é jag med! :banana
Och jag är avbokad:mad: Hade tydligen lovat tjejen å gå me på kalas på torsdag och dessutom lovat henne kvalitetstid på fredag.:näsblod Jag sa att hon kunde få kvalitetstid i gräset me kameran i högsta hugg på Anderstorp men de va inte aktuellt sa hon.:brinnerup

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Och jag är avbokad:mad: Hade tydligen lovat tjejen å gå me på kalas på torsdag och dessutom lovat henne kvalitetstid på fredag.:näsblod Jag sa att hon kunde få kvalitetstid i gräset me kameran i högsta hugg på Anderstorp men de va inte aktuellt sa hon.:brinnerup

TOFFEL! :ajjabajja

TORK

använder Ghans Ögon ʘ_ʘ bad
Gick med
12 Aug 2008
Hoj
2006 Aprilia RSV 1000R
Ska oxå dit då på SMC:s BKK, samåker gärna med nån från Gbg om det passar, speciellt då jag aldrig varit där tidigare.

Hej

När åker du upp? PM:a mobnummer så kan vi höras innan söndag

Argh!!!
Första gången jag bokar kurs på SMC och jag lyckades precis med konststycket att anmäla mig till fel dag - det blev 30 maj istället för 3 maj.
Man kan inte ändra och jag valde inte avbokningsskydd heller eftersom det är om några dar.
Skickade direkt ett mail till smc, får se vad de säger och om de är lite hyggliga mot en nybliven förvirrad medlem.

Om de låter mig byta dag så är jag på från Gbg till Kinnekulle på söndag morgon eller lör em
(200 kr för en natt på Kollängens Vandrarhem, B&B Husaby)

Last edited:

Tussilago

Jesus died so we could ride!
Gick med
1 Jul 2007
Göteborg(Tyvärr under ett gäng nötter som går inom
Hoj
GSX-R1000 K6
Argh!!!
Första gången jag bokar kurs på SMC och jag lyckades precis med konststycket att anmäla mig till fel dag - det blev 30 maj istället för 3 maj.
Man kan inte ändra och jag valde inte avbokningsskydd heller eftersom det är om några dar.
Skickade direkt ett mail till smc, får se vad de säger och om de är lite hyggliga mot en nybliven förvirrad medlem.

Om de låter mig byta dag så är jag på från Gbg till Kinnekulle på söndag morgon eller lör em
(200 kr för en natt på Kollängens Vandrarhem, B&B Husaby)

Ring direkt upp till kansliet, så hjälper de dig säkert.

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Hoj
D675R
Argh!!!

Nu förstår jag inte alls, du har en perfekt ursäkt/anledning till att köra två SMC dagar nu! :tummenupp . Efter att ha kört den första kommer du bara ångra att du avbokade den andra :)

TORK

använder Ghans Ögon ʘ_ʘ bad
Gick med
12 Aug 2008
Hoj
2006 Aprilia RSV 1000R
Nu förstår jag inte alls, du har en perfekt ursäkt/anledning till att köra två SMC dagar nu! :tummenupp . Efter att ha kört den första kommer du bara ångra att du avbokade den andra :)

hehe

Ja det är inte alls osannolikt att jag kommer vilja köra fler kursdagar, (garanterat om jag inte klotar och bryter nåt) men det kan ju vara bra att vara anmäld till rätt steg då och kanske på en dag då jag vet att jag kan vara med ;)
På SMC är det en telefonsvarare som vänligen upplyser att öppettiderna är vardagar si och så, välkommen åter, vilket är lite konstigt med tanke på att det är torsdag idag :va
Hur fasen ska man få tag i dem då?
Nån som sitter på nåt direktnr till nån på SMC?
Får jag inte tag på dem idag är det väl kört.

Tussilago

Jesus died so we could ride!
Gick med
1 Jul 2007
Göteborg(Tyvärr under ett gäng nötter som går inom
Hoj
GSX-R1000 K6
hehe

Ja det är inte alls osannolikt att jag kommer vilja köra fler kursdagar, (garanterat om jag inte klotar och bryter nåt) men det kan ju vara bra att vara anmäld till rätt steg då och kanske på en dag då jag vet att jag kan vara med ;)
På SMC är det en telefonsvarare som vänligen upplyser att öppettiderna är vardagar si och så, välkommen åter, vilket är lite konstigt med tanke på att det är torsdag idag :va

Det är tydligen stängt på kansliet idag. Kan du fortfarande anmäla dig till kursen på söndag? Vågar du chansa, så fixar du det i efterhand. De brukar vara väldigt medgörliga.:tummenupp

Thunder

Kan det inte vara sommar för evigt???
Gick med
21 Aug 2005
Söder om Kinnekulle, väster om Anderstorp, norr om
Hoj
R6 -08, dotterns cross och minimoto
hehe

Ring mig på det numret jag skickar via PM, så skall vi se om jag kan hjälpa dig direkt.

Mvh
Mikael

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Anmälan till Söndagens körning på kinnekulle är öppen fram till lördag kväll det finns ännu platser kvar i alla grupper

häls från hotellet vid Kinnekulle

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...