Tussilago
Jesus died so we could ride!
Jajamen, ja var där med, ganska ok, fast jag gena över tvkurvan eller vad dom nu kallade den
Vilken grupp körde du i?
Jajamen, ja var där med, ganska ok, fast jag gena över tvkurvan eller vad dom nu kallade den
Starkt jobbat av farbröderna!
Är det en wheelie över mållinjen, trodde jag skulle slå över nästan
Är det en wheelie över mållinjen, trodde jag skulle slå över nästan
Vilken grupp körde du i?
Får inte ihop hojen tills imorgon så om någon ska till falken så kan väl ni köpa min plats som jag förskottsbetalt.
Mvh Andreas
Nån hær som ska till kinnekulle den 17 maj?
!
Saxat från hemsidan:
Regler:
Om du är ute efter att testa gränser och "lägga snabbaste varvet" bör du ta racinglicens och träna roadracing istället.
Föraren ansvarar för att motorcykeln har för andamålet giltig trafikförsäkring, är besiktigad och i fullgott skick. Motorcykeln skall vara i standardutförande såsom i trafiken, dvs skall klara en kontrollbesiktning hos Bilprovningen. Slicks är tillåtet, däck skall vara i god kondition. Oregistrerade eller avställda motorcyklar accepteras ej. Alla hojar SKALL vara försedda med skattemärke, alternativt skall faxbekräftelse på påställning kunna uppvisas.
Tidtagning är ej tillåten, detta är INTE träning inför tävling.
Varje grupp har en markering i depån som man ska parkera bakom, på led. Ställ inte din mc någon annanstans.
Känns som dom gör lite som dom vill. Förra året var jag där och körde och en föråkare körde då med slicks vilket inte var tillåtet då, dessutom körde han med laptimer vilket inte heller är tillåtet. Jag frågade varför han körde slicks och fick då svaret att föråkarna måste ju va lite snabbare å så skratta han. Och de var dessutom massa snack om varvtider.
Känns ju som dom får godkänna däckvärmare om man nu får ha slicks.
Färdigklagat från mig.
funderar på det kommer ändå va där den 15-16 maj men vet i fan om däcken räcker
Japp!
Igår fick man ett mail att Falkenberg är fullt, med folk i kö för att köra (tur att man serieanmält sig ).
Så med andra ord står det klart att det blir utkvalning på Falken i superbike,
hmmm lite väl spännade va man inte närvös innan är man det nu
Jag skall dit med
Vet du vem som kommer att vara TL?
Kan tänka mig att det är en och annan ProSBK åkare som vill köra på Falken innan deras race där. Så det kommer nog att bli knallhårt.
Kul för oss i publiken
Ja vad är det till kval 40 och 32 till start har jag för mej, 8 st ska bort
Samtidigt växer magvärken inför A-torp håller på att packa nu, åker om någre timmar Race nervositet är så gott
Ja vad är det till kval 40 och 32 till start har jag för mej, 8 st ska bort
Samtidigt växer magvärken inför A-torp håller på att packa nu, åker om någre timmar Race nervositet är så gott
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari