Bankörning & RR

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Klurar lite på att köra Falkenberg den 17e. Hur långt innan kan det vara läge att anmäla sig? Man vill ju ha lite koll på vädret.. Förra året missade jag en körning när jag skulle boka en eller två dar innan. Och hade priset höjts nu eller hur var det?

Tussilago

Jesus died so we could ride!
Gick med
1 Jul 2007
Göteborg(Tyvärr under ett gäng nötter som går inom
Hoj
GSX-R1000 K6
Klurar lite på att köra Falkenberg den 17e. Hur långt innan kan det vara läge att anmäla sig? Man vill ju ha lite koll på vädret.. Förra året missade jag en körning när jag skulle boka en eller två dar innan. Och hade priset höjts nu eller hur var det?

Det är ingen föranmälan. Gäller bara att vara där i god tid. Strax innan 16 brukar funka.

Det kostar 350:- om du inte är medlem i FMK.

Lady in Red

Doctor
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
CBR600 RR -09
Ja.. det kan man undra.. man kan också undra varför de kallar sig Racingworld egentligen, när de är VÄLDIGT noga med att poängtera att det INTE är någon tävling när man köra på deras bandagar.. Tycker de kan kalla sig Trainingworld istället som ett gemensamt och enhetligt namn :)

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA

funderar på att dra dit, sticker nog från GBG vid 14tiden isåfall om du vill slå följe :)

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-

funderar på att dra dit, sticker nog från GBG vid 14tiden isåfall om du vill slå följe :)

Anderstorp på tisdag 16:e med!

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03

Kan funka. ska åka ner med en stenungsundare men the more the merrier, eller vad säger man? Nu verkar ju vädret kunna bli okej också. Kollade man www.yr.no igår spådde de regn hela nästa vecka. Nu är istället det sol hela veckan istället :va

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...