Lady in Red
Doctor
Kan verkligen rekommendera tisdagskvällarna på Anderstorp, man får nog mest körning för pengarna då, ofta kör de öppen depå p.g.a få anmälda, så då kan man köra 3h i sträck
Kan verkligen rekommendera tisdagskvällarna på Anderstorp, man får nog mest körning för pengarna då, ofta kör de öppen depå p.g.a få anmälda, så då kan man köra 3h i sträck
Kan du köra 3h i sträck på bana?
Vem anordnar tisdagskvällarna? Kostar?
Tja?? Det är väl inget..
Vad blev de?
De ble en Gixxer K3a.. Satan sån skillnad mot min gamla R1a.
Är det någon som ska köra ner till falkenberg imorgon eller någon som har plats på släp? Om jag inte får tag på skjuts så tänkte jag köra ner vid ett tiden, om det är nån annan som tänker köra ner så hör gärna av er så jag slipper åka själv.
/Jesper
Varför så okristligt tidigt? Vi tänkte åka efter 14 nånstans. Borde väl vara safe?
Om jag siktar på ett så brukar det bli två =) !! Var ska ni ses och får man hänga på?
som sagt jag åker oxå ner, drar från gbg vid två/halvtre tiden ungefär, åker småvägar ner
Bara PMa tel nr om nån vill samåka.
Vi ska inte köra en samling på GP eller nåt annat lämpligt ställe och försöka lämna senast 14.30? Har själv lite dålig koll på småvägar ner. Plockar med mig en stenungsundare också, men vi har inte bestämt nåt mer exakt. Jag har 0703-500228 annars.
Jag är med !! Men jag tycker nog vi ska försöka komma iväg senast två, det kommer bara att bli två gatgrupper, och en licensgrupp, imorgon så det är nog bra om man är i tid.
Jag hittar på småvägar ner.............för det mesta=).
McD Åby 14.15, vad säger ni om det ??
McD Åby 14.15, vad säger ni om det ??
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari