Bankörning & RR

Lady in Red

Doctor
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
CBR600 RR -09
Kan verkligen rekommendera tisdagskvällarna på Anderstorp, man får nog mest körning för pengarna då, ofta kör de öppen depå p.g.a få anmälda, så då kan man köra 3h i sträck :):)

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Kan verkligen rekommendera tisdagskvällarna på Anderstorp, man får nog mest körning för pengarna då, ofta kör de öppen depå p.g.a få anmälda, så då kan man köra 3h i sträck :):)

Kan du köra 3h i sträck på bana? :Bugar

Vem anordnar tisdagskvällarna? Kostar?

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Jag har en plats på mitt släp imorgon till Anderstorp och hem igen ring 0735076012 om någon vill åka med

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Behöver lift ner på Onsdag till falkenberg bara jag!!! min hoj och utr kommer att redan åka ner på onsdag morgon

någon som har en plats över i bilen

Number 2

Living the dream
Gick med
6 Feb 2006
Hoj
GSXR 1000 K5
falkeberg 17/6

Är det någon som ska köra ner till falkenberg imorgon eller någon som har plats på släp? Om jag inte får tag på skjuts så tänkte jag köra ner vid ett tiden, om det är nån annan som tänker köra ner så hör gärna av er så jag slipper åka själv.

/Jesper

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Är det någon som ska köra ner till falkenberg imorgon eller någon som har plats på släp? Om jag inte får tag på skjuts så tänkte jag köra ner vid ett tiden, om det är nån annan som tänker köra ner så hör gärna av er så jag slipper åka själv.

/Jesper

Varför så okristligt tidigt? Vi tänkte åka efter 14 nånstans. Borde väl vara safe?

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
som sagt jag åker oxå ner, drar från gbg vid två/halvtre tiden ungefär, åker småvägar ner :tummenupp

bara PMa tel nr om nån vill samåka.

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Om jag siktar på ett så brukar det bli två =) !! Var ska ni ses och får man hänga på?

som sagt jag åker oxå ner, drar från gbg vid två/halvtre tiden ungefär, åker småvägar ner :tummenupp

Bara PMa tel nr om nån vill samåka.

Vi ska inte köra en samling på GP eller nåt annat lämpligt ställe och försöka lämna senast 14.30? Har själv lite dålig koll på småvägar ner. Plockar med mig en stenungsundare också, men vi har inte bestämt nåt mer exakt. Jag har 0703-500228 annars.

Number 2

Living the dream
Gick med
6 Feb 2006
Hoj
GSXR 1000 K5
Vi ska inte köra en samling på GP eller nåt annat lämpligt ställe och försöka lämna senast 14.30? Har själv lite dålig koll på småvägar ner. Plockar med mig en stenungsundare också, men vi har inte bestämt nåt mer exakt. Jag har 0703-500228 annars.

Jag är med !! Men jag tycker nog vi ska försöka komma iväg senast två, det kommer bara att bli två gatgrupper, och en licensgrupp, imorgon så det är nog bra om man är i tid.

Jag hittar på småvägar ner.............för det mesta=).

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Jag är med !! Men jag tycker nog vi ska försöka komma iväg senast två, det kommer bara att bli två gatgrupper, och en licensgrupp, imorgon så det är nog bra om man är i tid.

Jag hittar på småvägar ner.............för det mesta=).

Ska försöka komma ifrån så fort som möjligt. Jobbet bjussar på TBE-spruta kl 14 och då gäller det ju att hålla sig framme. Sen rullar jag från sweco, borde inte ta mer än 10min till GP. Kompisen är polis, så det är bara att damma på ner sen ;)

Dez

Weeeee...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1
Jag är på, men absolut inte innan 2!

Sedan ser jag gärna någon samlingsplats som innebär att man inte behöver trixa sig in i centrum och sedan ut igen. BK kallebäck? MCD Åby?

Gixxlito

Söker klokskap
Gick med
17 Dec 2006
Hoj
Caddy -67 och Monark -49 125 cc
Gelleråsen SMC 28/6

Någon som skall till Gelleråsen 28/6 och isf hur? Kan väl köra upp men känns väl sådär.

Låna/hyra kärra av någon, ev kan jag fixa skåpbil men alla förslag är välkomna.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping