Bankörning & RR

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Hade gärna kört. MEN intresset försvann när SMHI prognosen visade 0 gradigt i kväll vid Gislaved.

Det var 10 grader och blå himmel :tummenupp

Jag knep dryga 6 s i år ... jag planerar att göra det även nästa år ... fast då blir det 39or:gnissla

Vad jag säger är att det kommer bli kamp!

\m/

Idag gick det fortare kände jag! Dock låg BÅDA mina laptimer hemma på soffbordet :mad: men klockad från bankanten så blev det stadiga 47:eek:r :yoparty

Last edited:

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Bra, då kan vi spåra år varandra, jag måste med ha en 39:a nästa säsong, å får jag inte det då säljer jag allt å börjar spela schack :brinnerup

Yes baby:tummenupp

... annars har la jag alltid föreställt mig dig lite som en schackspelare ... fast med bärs ... lite som Happy Gilmore goes chess istället för golf!

\m/

Det var 10 grader och blå himmel :tummenupp

Du var där asså ... grymt! Själv satt jag i källaren å smekte min snea bakram ... har för mig förresten att du sa att du skulle vara där å skruva ... har inte sett dig ännu:tungan

Idag gick det fortare kände jag! Dock låg BÅDA mina laptimer hemma på soffbordet :mad: men klockad från bankanten så blev det stadiga 47:eek:r :yoparty

Alla laptimers är gjorda av uran ... eller bly. Glömmer man slänga på dem så får ju hojen alla de hästkrafter den skall ha ... och ALLTID går det då mycket fortare ... det mesta av vikten sitter dock i laptimerns batteri ... när batteriet tar slut kör jag därför fortare ... när batteriet är helt slut, och jag inte kan se mina varvtider, så kör jag oftast någonstans 1.39 - 1.40 ... oftast då!!!

\m/

Last edited:

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Du var där asså ... grymt! Själv satt jag i källaren å smekte min snea bakram ... har för mig förresten att du sa att du skulle vara där å skruva ... har inte sett dig ännu:tungan

Jag har inte fått någon inbjudan än...

Alla laptimers är gjorda av uran ... eller bly. Glömmer man slänga på dem så får ju hojen alla de hästkrafter den skall ha ... och ALLTID går det då mycket fortare ... det mesta av vikten sitter dock i laptimerns batteri ... när batteriet tar slut kör jag därför fortare ... när batteriet är helt slut, och jag inte kan se mina varvtider, så kör jag oftast någonstans 1.49 - 1.50 ... oftast då!!!

\m/

Jag ska steka dig nästa säsong!! :yoparty

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition
Med guldstjärnor och glitter på :)

Jag ska, och det ska du med! Men pröva lägga dig i sängen denna gång och inte i lecan... :arsele

Slag under bältet :D Får jag oxå va me å steka? Om nu min gamla harv klarar haka på dessa utställningshojar. :tummenupp

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Slag under bältet :D Får jag oxå va me å steka? Om nu min gamla harv klarar haka på dessa utställningshojar. :tummenupp

Du har ju redan passerat stekarstadiet... nästa år ska du leka med pojkarna i R1000! :mattias (och erf såklart)

Oj! höll på att glömma....:rolleyes: Vem är det som kör på en nylackad bajsbrunmetallic hoj?:va :arsele

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Storstekarn!

Så här kommer det se ut när jag varvar er nästa år... :arsele
(fast smalare)

Bifogat

• kinnekulle 20090717-1 494.JPG
    kinnekulle 20090717-1 494.JPG
    228.4 KB · Visningar: 65

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Så här kommer det se ut när Du, storstekarn', fortfarande har 1-2 varv kvar ute på banan!

\m/

Ojojoj, stora ord!
Alla som ser den bilden tänker: Äntligen kommer \m/ i mål! Alla andra har ju redan packat ihop, stängt igen depåboxarna och åkt hem...förutom mästerstekarn Pysch som har satt sig på läktaren och fotar.

Och du, när ska vi skruva ihop ditt vrak efter dina 100meter lecarace?

Last edited:

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Ojojoj, stora ord!

:D ... ännu bättre ... Handling kommer att följa dessa ord:fakta ... så även i ditt fall ... att du kommer ägna din tid att stå vi sidan av och fota är naturligtvis något alla vi andra kommer att kunna glädja oss åt efteråt:tummenupp

Och du, när ska vi skruva ihop ditt vrak efter dina 100meter lecarace?

OK, jag lägger krigsdansen på is tills jag fått ihop moppen ... så, lite meck nästa vecka kanske??? (förutsatt att jag hinner skicka en skriftlig inbjudan via postverket då)... har fått en bakram nu i.a.f :tummenupp :tummenupp

\m/

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Pysch å förgörarn tänk på att det är starten man har mest chans å steka :tummenupp

[YOUTUBE-ID]I4nEyEFluy4[/YOUTUBE-ID]

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Last edited:
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping