Oreggat kräver oftast licens jaLåter nice, tyvärr har ju hondan bara 5 växlar. Men drevar men den någorlunda så går det ju få lite fart på den också Hur fungerar det med att köra oreggat? Måste man ha licens då?
Du behöver varken körkort eller licens för att köra hoj på bana! Dock får man säga till om båda saknas så en instruktör kan åka efter ett par varv för att se till att man har dom grundläggande kunskaperna vad gäller motorcykelkörning!!!
Ingen som ska köra en heldag 1 juli på Gelleråsen? Ruskigt sugen på att boka. Men lite halvsegt att åka upp själv.. Får iallafall hem hjul om ca 2 veckor. Har nog bestämt mig då om det inte är försent.
Ingen som ska köra en heldag 1 juli på Gelleråsen? Ruskigt sugen på att boka. Men lite halvsegt att åka upp själv.. Får iallafall hem hjul om ca 2 veckor. Har nog bestämt mig då om det inte är försent.
Tur du finns och kan sprida lite solsken på en mulen vinterdag...
Kanske inte hänger så mycket på ekonomin snarare än vad som kan ligga i planeringen.
Jag kollar vilka bandagar jag ska åka på sen KRÄVER jag semester dom dagar/veckorna bandagarna ligger på.... Arbetsgivaren kan inte neka dig semester dom dagarna om du kommer tillräckligt långt i förväg..
Då så var man anmäld och betald till den 1/7 på Gelleråsen tog box plats när man ändå höll på, slipper man köa med hojen inför besiktning m.m.
Ni andra som ska dit kan ju hojta till så kan man bli placerade tillsammans.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|