Smidigast är väl att åka kvällen innan, så är man utvilad på dagen D. Man får ju tillgång till boxen redan kvällen innan så man kan ställa upp sakerna där (inlåsta över natten) fram till 19.30 har ja för mig de stod i infon.
Jag har tänkt köra på Kinnekulle 3-4 maj med SMC. Någon mer som går i samma tankar?
Det är en lördag och söndag, kan knappt bli en bättre start på en ruskigt bra sommar?!
Du 'glömde' kräva semester när det var bandag på Falken förra året.. (Enda bandagen för mej förra året)
Hoppas vi (många av oss) träffas på bandagar i år, skitkul! Speciellt när man kör som jag, inte är snabbast och har möjlighet att utvecklas.
Raven: Goffen har en poäng, se till att komma ut på bana, du har helt rätt hoj för det. Hur kul som helst!
Du 'glömde' kräva semester när det var bandag på Falken förra året.. (Enda bandagen för mej förra året)
Hoppas vi (många av oss) träffas på bandagar i år, skitkul! Speciellt när man kör som jag, inte är snabbast och har möjlighet att utvecklas.
Raven: Goffen har en poäng, se till att komma ut på bana, du har helt rätt hoj för det. Hur kul som helst!
Krävs det inte gatlagliga hojar?Härligt Ska bli riktigt kul. Får se hur 450n beter sig på en sån stor bana med
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|