Hinkas
Sege säger: KÖR!
Åh fy fan. Ser du över disken på 7 eleven?
Vi har ingen 7 eleven här så det kan jag inte svara på... Men jag brukar använda pall när jag ska upp på hojen
Åh fy fan. Ser du över disken på 7 eleven?
800 kalorier om dagen kommer att urlaka dina muskler i minst lika hög takt som fettet minskar. Jag rekommenderar dig att äta minst det dubbla om du tränar gör att inte göra kroppen illa.
Jag är 193/85, skapligt tränad, och förbrukar knappa 2100kcal på tomgång sas, som referens. Iaf om man ska tro häslokontrollstanternaMan har ju en basalförbrukning också, så det låter som en klart dålig metod! Bara den utgör säkert 1500 kcal för en normal man.
Nyfiken fråga till er som skriver hur mycket kalorier ni förbrukar o trycker i er.
Hur får ni fram dom siffrorna?
Man räknar såklart. Känner du inte igen en kalori när du ser den?
Man har ju en basalförbrukning också, så det låter som en klart dålig metod! Bara den utgör säkert 1500 kcal för en normal man.
Den basala förbrukningen kan du inte påverka nämnvärt utan det är det som kroppen förbrukar om du sover ett dygn typ. Grovt sagt.
Du håller alltså med mig?
Ditt svar kändes som att du inte gör det, men du säger ju samma sak som jag sa till skribenten ovan mig.
Jag har för vana att inte citera den skribent som lagt det senaste inlägget. Jag vet inte om det kan misstolkas här på SH. Ibland får jag lite udda svar på mina inlägg nämligen
OK. Då har jag lärt mig något nytt .
På ett annat forum jag brukar hänga på är regeln att man inte får citera senaste skribenten för att där räknas det som underförstått. Vitsen är att försöka hålla trådarna mer lättlästa utan en massa citat att behöva bläddra förbi. Jag får helt enkelt ta seden dit jag kommer och börja citera mera på SH
Nyfiken fråga till er som skriver hur mycket kalorier ni förbrukar o trycker i er.
Hur får ni fram dom siffrorna?
Du håller alltså med mig?
Ditt svar kändes som att du inte gör det, men du säger ju samma sak som jag sa till skribenten ovan mig.
Kolla på alla förpackningar när du lagar mat står alltid kcal per 100 gram typ så räknar du ihop allt.
Btw enu ett sjukt jävla bra gympass idag!
Men kom igen! Så fort man lagar maten själv så skiter det ju sig.
Glöm de me kalorier, trams................
Jag räknar alltid på det och lagar all mat själv funkar prima tar ett par minuter att räkna ihop det.
Skit i de. Ät mindre o häng mer på sh
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari