Lägg dig raklång på rakan vid starten så får di försprånget du vill ha...Gottis skrev:2662112ja det blir väl ca 95%
Lägg dig raklång på rakan vid starten så får di försprånget du vill ha...Gottis skrev:2662112ja det blir väl ca 95%
Jahkov skrev:2662094Fillifjonkan kom! Fillifjonkan kom!! KRRRSSCHHH!!!
Jag har ett utklätt mumintroll här... Ska jag stoppa han i en pulka och skicka han till Jukkasjärvi? Muminpappan var här med en eldkastare nyss, satte en kula i pannan på han. Kom!!!
Om man inte har något fyndigare att skriva om än pedrosas längd så kan man ju avstå. Kan det bli mer uppenbart/tråkigt att vista om att han är kort?
Om man inte har något fyndigare att skriva om än pedrosas längd så kan man ju avstå. Kan det bli mer uppenbart/tråkigt att vista om att han är kort?
- "Det där är väl inget, i USA har tjejerna så här stora bröst!"Vad försöker igentligen Hopper tala om för CV som har ögonen på nån helt annan?
Det är inget skämt, det är ju så det är!- "Det där är väl inget, i USA har tjejerna så här stora bröst!"
- "Jag svär, i kontraktet står det att vi ska ha fri tillgång till varsinn Rizla-brud."
Tracktimergroupies
Tracktimergroupies
Shit vilken usel stavning av mig i det inlägget du citerade...2703859Vitsa om den här istället..
Vad försöker igentligen Hopper tala om för CV som har ögonen på nån helt annan?
Shit vilken usel stavning av mig i det inlägget du citerade...
Säg till mamma Pedros att han vill ha vispgrädde i sin choklad
Fan, nu vart jag avis!
"Vadå, du kanske tog två poles förra året men jag körde 500 innan du ens var torr bakom öronen och var så här nära att ta en pole."
Shit vilken usel stavning av mig i det inlägget du citerade...
Fan, nu vart jag avis!
Det måste väl vara lugnt, "Gottis" leder den ligan lätt..
Stör inte morsan, skriv in ordet i Google och har du tur så frågar de om det kanske inte var det här ordet du menade eller så ser du på antalet träffar om stavningen verkar rätt.Edit:jag har rättat mitt andra inlägg ringde mamma och frågade hur man stavade Dvärg hoppas jag inte har förstört din dag nu
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |