ja jag är ordblind sorry
Edit:jag har rättat mitt andra inlägg ringde mamma och frågade hur man stavade Dvärg hoppas jag inte har förstört din dag nu
Gubben! Du får skriva hur Du vill e helt okey för mig, bra ATT Du skriver mkt
ja jag är ordblind sorry
Edit:jag har rättat mitt andra inlägg ringde mamma och frågade hur man stavade Dvärg hoppas jag inte har förstört din dag nu
Gubben! Du får skriva hur Du vill e helt okey för mig, bra ATT Du skriver mkt
..
Va säger står Lill Clas,Fastcorner (långe jonas) och Magnus Gillmark #35 och klurar över
..
- "Jo, det står här att den går framåt om man vrider på det högra handtaget."Vad står Lill Clas,Fastcorner (långe jonas) och Magnus Gillmark #35 och klurar över?
Va säger står Lill Clas,Fastcorner (långe jonas) och Magnus Gillmark #35 och klurar över
Ljuger Capirex hjärtliga blick mot Stoner? Vad har Capirex igentligen för tankar om den unge Stoner pojken..
Ljuger Capirex hjärtliga blick mot Stoner? Vad har Capirex igentligen för tankar om den unge Stoner pojken..
Grappa ska det väl vara för Ducatister?2727103"Lets go to the bar now and drink some free Martinini's"
"Ditt stegfel speglas i din körstil. Du kör brett, fult och med sladd, som om du fortfarande satt på en Dirt Bike hemma i Kentucky och körde runt höstacken. För att slå Rossi måste du köra Racer. Det ska vara smalt, lätt och vackert som en balettdansör, du vet, en fot framför den andra."Vad säger KR till Hayden?
Och då svarade Hayden:"Ditt stegfel speglas i din körstil. Du kör brett, fult och med sladd, som om du fortfarande satt på en Dirt Bike hemma i Kentucky och körde runt höstacken. För att slå Rossi måste du köra Racer. Det ska vara smalt, lätt och vackert som en balettdansör, du vet, en fot framför den andra."
Det är vad du tror ja.2730587Och då svarade Hayden:
"Men kom igen nu farfar, jag har redan slagit Rossi".
Han måste väl vinna totalen 3-4 gånger innan det räknasDet är vad du tror ja.
Hur är det nu man säger, "En gång är ingen gång..."Han måste väl vinna totalen 3-4 gånger innan det räknas
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |