Bara hjälm tshirt & shorts vid 150+

jetson

Guest
Snälla trygghetsnarkomaner spara gnället till syjuntan.

Lev och låt leva.

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Eftersom det är mina skattepengar som går åt när de shortsbeklädda hojåkarna bränner av huden mot asfalten så känner jag att jag har rätt bli förbannad.
Jag bryr mig inte ett skit om vad som händer om de vurpar och får asfalt under huden för evigt.
Men jag bryr mig när jag får betala pga att folk saknar fantasi och framförallt saknar respekt gentemot sina egna kroppar.
Men utnyttja gärna friheten, kör i speedos och flipflopp under nästa pass på Gåsen. Knäskrap någon?:va

Kolla gärna hur trevlig tatuering en vanlig cykelvurpa kan medföra.

http://www.sporthoj.com/galleri/?do=visabild&id=59536&ordning=desc

Önskar att jag hade haft skinnjacka på mig istället för en vanlig vinterjacka.

Har du funderat på hur mycket annat dina (och mina) skattepengar går till som är helt i onödan?

visst ska man ha riktiga kläder på sig..

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
mitt ställ är paj o jag skulle ligga = Bråttom!

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ingen som ska klaga på alla som röker och får cancer, solar solarie och får cancer, går mot rött och blir påkörda.....osv osv. Allt kostar oss skattebetalare pengar. Alla gör nåt skit som kostar oss andra så jag tänker fortsätta köra i jeans ibland när jag åker till jobbet bara för att. :)
Jag röker inte, snusar inte, dricker inte, solar endast nån gång ibland för att hålla mig frisk och går ALDRIG mot rött. :rolleyes:

:krama

Cinquantadue

Il Campione
Gick med
21 May 2009
Hoj
Rising Sun

Hur tror du att du menar nu?:va

En vanlig knegare betalar tillräckligt i skatt under sin livstid för att täcka statens utgifter för densamme.

Som någon sa, jag vill inte betala dina cykelvurpor med mina skattepengar. Inte heller dina barns dagisplatser. Jag vill fan inte ge ett öre av mina skattepengar till dig. Och det slipper jag ju faktiskt göra också, för såvida du inte är en bidragsparasit betalar du nästan garanterat tillräckligt mycke i skatt för att täcka dina utgifter helt på egen hand.

Vill folk köra i shorts och tshirt så får de göra det.

Å ta inte upp skattepengar i diskussionen, ta först reda på vad världens mest beskattade stat gör av sina medborgares pengar. Finns en hel drös med extremt mycket värre utgifter än de som trasiga motorcyklister frambringar.

Henken

Guest
Hjälm, handskar och ryggskydd har jag alltid på mig, men ska man bara en sväng till en kompis eller liknande så händer det att skinnställ etc får stanna hemma.

Vad som händer om man klotar är knappast en hemlighet men ska man iväg på ett ärende etc så är det jäkligt skönt att slippa dö av svett och man kan gå omkring bland folk som en vanlig medborgare.

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
ååååååå herregud fan också nån som kört i shorts jag dööööööör. det mest tragiska e ni människor som blir så arga ni måste va bittra över mycket i era liv för att reta er så mycket på andra,

och ja ni som tar upp skattepengar som anledning måste ju bara va lite sega i huvudet, så helt plötsligt ska vi hänga folk som solar mycket o får cancer, folk som ligger rundor o får könsjudomar, ska vi dra det ännu längre handikappade synskadade osv osv ge upp gå o lägg er i en buske i ödemarken o ligg o gnäll på pytonormarna som glider förbi för dom e giftig.

ska fan köra runt i kalsonger hella sommaren bara för att reta upp er moralkärringar.....och om jag ramlar så gör jag punkt slut f u

Edit PS ni gnällkärringar om skatten ska hela veckan gå till doktorn och gnälla om diverse problem fast jag inte har några, ska gå dit varje dag hela sommaren. börja gråt nu för att jag bara slööööööösar bort era skattepengar :banana:banana:banana

:tummenupp klockrent
Jag vill inte betala dina cykelvurpor med mina skattepengar, eller dina barns dagisplats, eller...

Last edited:

Dezeo

When in doubt, throttle out.
Gick med
24 May 2009
Hoj
Husqvarna 701 Enduro - 17 & Triumph Bobberville -66
Det är FEL att köra i annat än bra skyddskläder när man kör MC. Alla som säger annat har fel. Jag är bäst. Ni är sämst.

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
oj. vilken tillgång till diskussionen.

Edit. ångra mig okaj ja för hela den här diskussionen är ju så givande så varför skulle mitt inlägg vara det ?. tror du jag orkar läsa vad andra människor har skrivit neeeee jag tänker mest bara på mig själv.

pytonormar är inte giftiga.. fail..

det vet inte gnällkärringarna låt dom nu tro dom e giftiga så dom har nåt att gnälla på

Last edited:

Jag heter Lasse

Bara 4 hjul.
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Sex. HVA125, CR500(strax AF), YZ125, YRRD-YZ501F, YZ450F, GSXR750. 3000GT.
Hur tror du att du menar nu?:va

En vanlig knegare betalar tillräckligt i skatt under sin livstid för att täcka statens utgifter för densamme.

Som någon sa, jag vill inte betala dina cykelvurpor med mina skattepengar. Inte heller dina barns dagisplatser. Jag vill fan inte ge ett öre av mina skattepengar till dig. Och det slipper jag ju faktiskt göra också, för såvida du inte är en bidragsparasit betalar du nästan garanterat tillräckligt mycke i skatt för att täcka dina utgifter helt på egen hand.

Vill folk köra i shorts och tshirt så får de göra det.

Å ta inte upp skattepengar i diskussionen, ta först reda på vad världens mest beskattade stat gör av sina medborgares pengar. Finns en hel drös med extremt mycket värre utgifter än de som trasiga motorcyklister frambringar.

Vad jag tror får du nog aldrig veta, men vad jag tycker får du läsa.

Vitsen med inlägget kan ju ha varit att belysa att man kan tänka efter före. Bara för att man kan göra idiotsaker betyder det inte att man ska det. Men visst får folk köra i shorts om de vill, vurpar de kommer de säkerligen fram till att de i framtiden skall ha lite längre shorts på sig när de åker hoj.

***Saker som inte berör shortsen***
För att lugna dig så kan jag upplysa dig om att jag inte har några barn, betalar skatt, kan inte få A-kassa trots att jag betalat för det de senaste 9 åren och fortsätter betala för det.

Undrar du någonsin hur budgetunderskottet kommer sig? Räcker pengarna som knegarna betalar in?

Slut på***Saker som inte berör shortsen***

@xibalba
Inte jag heller, jag önskade att "någon" hade varit ute tidigare på våren och sopat bort gruset på cykelbanan. Kanske inte fanns pengar till det.

@shululu
Stanna hos doktorn hela sommaren så hinner du inte åka i shorts i sommar. :tummenupp

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras