Andrésen
återfallet är nära!
är man så orolig så finns det fantastiska hjälpmedel från rfsu som förhindrar "olyckor". är man fortfarande nojig trots hjälpmedel så får man väl hålla enögdejoe i brallan!
Tror inte du behöver oroa dig för att det ska komma ungar ut ur din pung......
För att det är rätt skönt när man får ett SMS strax innan krogen stänger där det står "behöver du skjuts hem eller spelar du bortamatch?" av dottern.
Jag tog skjuts hem!
Fan vad bra det är att ha barn ibland!
För att du inte ville erkänna åt dottern att du precis skulle på bortamatch. Så nu missade du matchen.
Huvuduppgiften är väl att man ska må så jävla bra det går de sketna åren man är vid liv.
Har faktiskt prövat helt seriöst fråga folk som har barn varför de skaffade dem. Fick ofta ett väldigt kort svar som sa i princip allt: Meningen med livet. Förväntar du dig få rationella argument så finns det inte många. Större delen av oss som gör oss till människor är inte rationell, även om det bakomliggande syftet är att se till att den mänskliga rasen lever vidare.Så,är det någon som har ett vettigt argument för att sätta både ekonomi och förhållande på spel genom att skaffa en unge får ni gärna delge mig det,vill inte höra "dom är ju så söta" ...
Henrik
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |