Hej igen,hänt lite sen jag senast visade intresse i min tråd.
Har inte varit ointresserad utan bara upptagen och ej hemma men kollat via mobilen så jag har varit uppdaterad.
Har gett mig några tankeställare och även en annan inställning till några medlemmar+något att tänka på på allvar.
Har ett tryggt liv med allt fixat och är skuldfri i eget stort hus så just den ekonomiska biten och boendet är fixad,tanten och jag har varit tillsammans så länge att historieböckerna inte kan fastställa när det började men det känns fortfarande kul så det är iget infall i ett nytt förhållande med förändringar i boende eller annat.
Vi har samma intressen(tyvärr)då bankörning tillsammans med en unge kanske inte funkar,blir iaf. den största striden hemma då det ska bestämmas vem som ska köra är jag rädd för men det går väl att fixa med olika grupper kanske.
Trivs även med hennes syskonbarn,lirar tv-spel med dom och jag lärde hennes broschas 13åriga grabb köra både bil och RD i somras till grabbens farsas stora förtret
,blev även en provapådag på g-åsen för honom i höstas som han älskade,grabben ser upp till mig så helt kass kan man ju inte vara på den fronten heller.
Kanske bara ska ge upp och låta tjejen få sin vilja igenom...
Har varit neg. så länge att jag nästan glömt varför men allt tjat har inte fått mig mer positivt inställd direkt,är stönig och vägrar normalt ge efter så det kanske beror på det med.
Bushido,du har samma inställning som jag hade för en evighet sen men lite mjuknar man med åren,sen bestämer bara stönigheten och principer resten.
Principer har jag lärt mig med åren att det är något av det dummaste man kan ha då de sabbar all möjlighet att lära sig något nytt,stönighet kan man bearbeta bort bara man vill och jag försöker just nu utan att ge avkall på min person,får se hur det går.
Aja,livet går vidare varesig jag förökar mig eller inte så det är ju inte något viktigt direkt,annars vill jag tacka för att Ni inte totalt slaktade tråden som så ofta sker,finns kanske hopp för SH ändå.
Vad gäller hur jag ställer mig till om farsan satsat i ett dasspapper istället måste jag ju i all enkelhet förklara att det inte skulle spelat mig någon som helst roll idag,dig dock då din kommentar inte kunnat synas.
Tack för visat intresse,på återhörande
Henrik