beach 2010?

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Ort
sätrabrunn
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
äääää nu är det mycke snack om mätningar å grejer är det någon som tränar?

Själv har jag avverkat 2 h i fågelbakens endurospår tillsammans med JD. sammanfattning trött svettig stelfrusen men något kg måste ha gått åt. ersattes dock genast av två cheesburgare.:D
 

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Ort
Surahammar
Hoj
CBR600RRA
Fullt normal och inte en dag över 25år :fakta :svartpåvitt :banana
 

Bifogat

  • Vägning.jpg
    Vägning.jpg
    249.5 KB · Visningar: 75

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Fullt normal och inte en dag över 25år :fakta :svartpåvitt :banana

ha ha jag var som du en gång i tiden naiv och intet ont anande:D Två ungar senare + fru och hund med tillhörande kombi samt kåk så fastnade det x antal extra runt midjan. Hoppas du inte tar efter för dina värden är skitbra:tummenupp
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
Tack för idag alla.
Med en metabolisk ålder av 63 så kan man snart pensionera sig. :gnissla
 

Morran

Ny medlem
Gick med
7 May 2009
Ort
västerås
Hoj
ingen för tillfället
Morran vart ganska förvånad när hon helt plötslit hade svart på vitt att hon va "normal" :näsblod:D
Å åldersnojan kan man lägga på hyllan, hela 5 år trillade tydligen bort :banana Å jien tappade ju ännu fler :yoparty
 

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Ort
hemma
Hoj
BMW F800R
Blir ett gympass följt av en joggingtur i eftermiddag men fram till dess blir det soffan. =)
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Nu bär det iväg till isrinken för lite halkande på skenor! Man är inte direkt mats sundin på isen men det skall nog gå att hålla sig vertikalt mestadels:)Borde faktiskt bränna lite x-tra kalorier med:tummenupp
 

Morran

Ny medlem
Gick med
7 May 2009
Ort
västerås
Hoj
ingen för tillfället
Även SMC verkar måna om oss sporthojares beach2010-form :wiggle :D *vetintehurmanlänkartillannantråd* :huvet (Ellas föreläsning)
 

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Ort
Surahammar
Hoj
CBR600RRA
Hejsan allesammans.

Träningen går bra och kostintaget är reducerat.





Jag var till VKC idag. Förmodligen börjar jag på torsdag. :tummenupp
Vi ses väl då?



Mvh.

På tors?
Enda som är då är väl MMA då måste du ha handskar beskydd osv samt att det inte är så nybörjarvänligt eller sa dom att det var ok att komma ner ändå?
Kom på submission passen Mån, ons, lörd.
Kommer själv köra Mån, tis(bjj), ons, lörd + försöka få nått extrapass sparring fre eventuellt.
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Hejsan allesammans.

Träningen går bra och kostintaget är reducerat.





Jag var till VKC idag. Förmodligen börjar jag på torsdag. :tummenupp
Vi ses väl då?



Mvh.

Kul att du verkar kommit igång på allvar:tummenupp själv så mjukstartar jag lite. Hunden har fått promenera sjukt mycket sedan starten och mina mack kavalkader på kvällarna har upphört!Trixarns inlägg om att man bestämmer sig inte bara en gång om dagen att avstå frestelser utan tjugo gånger om dagen fastnade och hjälper till faktiskt ! Lite nyfiken blir jag på vad förkortningen vkc är för något:confused: kan det vara:Västerås kampsports club?
 

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki GSXR1000
Kul att du verkar kommit igång på allvar:tummenupp själv så mjukstartar jag lite. Hunden har fått promenera sjukt mycket sedan starten och mina mack kavalkader på kvällarna har upphört!Trixarns inlägg om att man bestämmer sig inte bara en gång om dagen att avstå frestelser utan tjugo gånger om dagen fastnade och hjälper till faktiskt ! Lite nyfiken blir jag på vad förkortningen vkc är för något:confused: kan det vara:Västerås kampsports club?

Tror att det ska vara Center och inte club på den...
 

SF

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2009
Ort
Västerås
Hoj
nono
Kul att du verkar kommit igång på allvar:tummenupp själv så mjukstartar jag lite. Hunden har fått promenera sjukt mycket sedan starten och mina mack kavalkader på kvällarna har upphört!Trixarns inlägg om att man bestämmer sig inte bara en gång om dagen att avstå frestelser utan tjugo gånger om dagen fastnade och hjälper till faktiskt ! Lite nyfiken blir jag på vad förkortningen vkc är för något:confused: kan det vara:Västerås kampsports club?

God kväll din rackare.

Haha åååjo, jag såg allt bullpåsen... :gnissla

VKC - http://www.vasteraskc.se/



Trevligt att även du kommit igång. Blir det bara hunden som får lida eller skall du även börja träna något annat?



Mvh.
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
God kväll din rackare.

Haha åååjo, jag såg allt bullpåsen... :gnissla

VKC - http://www.vasteraskc.se/



Trevligt att även du kommit igång. Blir det bara hunden som får lida eller skall du även börja träna något annat?



Mvh.

Ha ha bullpåsen....Jag tror att den försvann ner i "kokta korvens"mage senare på dagen :D Jag är ännu för tung för att löpa men det kommer att bli en del av min vardag när jag kommit ner något hg till!Kanske tar jag upp mitt kampsportande igen!Hunden kommer få lida vidare är jag rädd ;)

På tors?
Enda som är då är väl MMA då måste du ha handskar beskydd osv samt att det inte är så nybörjarvänligt eller sa dom att det var ok att komma ner ändå?
Kom på submission passen Mån, ons, lörd.
Kommer själv köra Mån, tis(bjj), ons, lörd + försöka få nått extrapass sparring fre eventuellt.

Shit pommes! Du är ju en sån där miyagi kille (karate kille) satan, inte konstigt att dina värden ser ut som en elit idrottares!!
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top