beach 2010?

SF

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2009
Ort
Västerås
Hoj
nono
Happ.

127 kilogram.

Allt på rätt väg, dessvärre blev jag sjukling idag. Jävla helvettett.



Mvh.
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Fan då e du på samma vikt som mej nästan, fast du e ca 10cm kortare:tummenupp

Bra jobbat!!!!!!!!!!!!!

Jupp!! 10cm kortare =10kg lättare för att vara i hyffsad form för moi! Växa på höjden lär jag inte göra iallafall:D

Happ.

127 kilogram.

Allt på rätt väg, dessvärre blev jag sjukling idag. Jävla helvettett.



Mvh.

Inte illa pinkat ! Började inte du på 132 kilogram?
 
Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
98 pannor, 190 ganska precis - och det var inte ens nyskiten, men jag hovrar där, blir nog till att städa i kosten om man skall ned mer, och jag är inte säker på att jag vill det, få späka sig mer helt enkelt! :D
 

SF

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2009
Ort
Västerås
Hoj
nono
Jupp!! 10cm kortare =10kg lättare för att vara i hyffsad form för moi! Växa på höjden lär jag inte göra iallafall:D

Teoretiskt sett skulle vi kunna ordna det (och praktiskt med för den delen...) men det skulle nog göra jävulskt ont. :yoparty

Inte illa pinkat ! Började inte du på 132 kilogram?

Mjo det stämmer.


Dessvärre har jag inte riktigt kommit igång med morgonpromenaderna som jag önskat pga förhinder.

Morgonpromenader = Fettreducering.


Hur går det för alla andra? :va
 

SF

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2009
Ort
Västerås
Hoj
nono
Morgonpromenader kl 04.00, tror inte det:) dom sparas till helgerna.


Gått ner 2 kilo sen 3 jan och 2 cm i midjan. Sakta men säkert eller vad det heter. :)

Är du morgontrötter? :tungan


Ja bara det är åt rätt håll är det bra... Snart kan vi byta namn till smalast på det här fooorat.
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Morgonpromenader kl 04.00, tror inte det:) dom sparas till helgerna.


Gått ner 2 kilo sen 3 jan och 2 cm i midjan. Sakta men säkert eller vad det heter. :)

Beach formen närmar sig med dunder och bång:tummenuppspeedos med string eller en mankini 2010 närmar sig!!! Ni törs aldrig....:D
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
Beach formen närmar sig med dunder och bång:tummenuppspeedos med string eller en mankini 2010 närmar sig!!! Ni törs aldrig....:D
En sån där minimankikini skulle du aldrig få på mig. :D

196cm 75kg
jobbar på att gå upp en drös kg, eller man kanske ska hoppa det annars kanske det bli överslag åt andra hållet? :va
Jag har en hel drös som jag kan dela med mig av.:D
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
motionen forsätter! Idag skall det göras en ordentlig vända med hunden igen! Jag svälter!!! Idag saknar jag mina mackor svårt!!!!:gnissla
 

MaCa

Innehavare av en Hertig av Mattighofen
Gick med
11 May 2005
Ort
Västerås
Hoj
690 Duke R -10, Husaberg FE350 -13
motionen forsätter! Idag skall det göras en ordentlig vända med hunden igen! Jag svälter!!! Idag saknar jag mina mackor svårt!!!!:gnissla

Eftersom jag simmar dåligt är jag angelägen att Gabor illa kvickt tappar lite vikt... En hjälp på vägen kan vara www.funbeat.se där kan man som datanörd logga sin träning i kalenderform och så får man reda på precis hur mcyket man tränar i timmar och minuter kategoriserat efter typ av träning osv. Bjud in lite polare, sätt upp egna mål och följ hur det går för dig och de inbjudna med en massa statistik osv. Rätt kul, om man orkar! I brist på barmark har man ju hur mycket tid som helst över, eller.....


/Träningsnarkomanen
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Eftersom jag simmar dåligt är jag angelägen att Gabor illa kvickt tappar lite vikt... En hjälp på vägen kan vara www.funbeat.se där kan man som datanörd logga sin träning i kalenderform och så får man reda på precis hur mcyket man tränar i timmar och minuter kategoriserat efter typ av träning osv. Bjud in lite polare, sätt upp egna mål och följ hur det går för dig och de inbjudna med en massa statistik osv. Rätt kul, om man orkar! I brist på barmark har man ju hur mycket tid som helst över, eller.....


/Träningsnarkomanen

Ingen dålig ide det där med statestik! skall ögna igenom länken vid ett senare tillfälle:) När knäna blir lite mindre belastade skall skogens aromer inandas i flåsande tempo....vilket inte lär bli nästa vecka:gnissla men snart så ;)
 

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946
Ny utmaning...

Nytt skinnställ inköpt idag och det fattas "lite" för att få igen brallorna när jag har ryggskyddet på mig. :huvet
I butiken tyckte jag inte det va nå problem MEN då var ryggskyddet hemma.

KÖPT ÄR KÖPT, nu ska jag passa i skinnstället inte tvärsom.

Bilder kommer + att jag behöver kapa midjemåttet rejält nu, dags att även lägga ut dom måtten på sidan.


:)
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Nytt skinnställ inköpt idag och det fattas "lite" för att få igen brallorna när jag har ryggskyddet på mig. :huvet
I butiken tyckte jag inte det va nå problem MEN då var ryggskyddet hemma.

KÖPT ÄR KÖPT, nu ska jag passa i skinnstället inte tvärsom.

Bilder kommer + att jag behöver kapa midjemåttet rejält nu, dags att även lägga ut dom måtten på sidan.


:)

Motivationen ökar med hur dyrt stället är lr:confused::) vad kostade din motivation ?
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Dagens hetaste tips.

MSK Hammaren kör fysträning måndagar i Strömsholm, och onsdagar i Kolbäck.
Vi pratar ordentlig träning...dock kan man själv välja vilken nivå man lägger det på.

Jag är inte ovan att röra på mig, men fick mig en ordentlig genomkörare igår.

Kostnad? Gratis (så länge det inte dyker upp 300 pers...då blir det knepigt :hihi ).

Gört Gabor.

/J
 
Last edited:

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Dagens hetaste tips.

MSK Hammaren kör fysträning måndagar i Strömsholm, och onsdagar i Kolbäck.
Vi pratar ordentlig träning...dock kan man själv välja vilken nivå man lägger det på.

Jag är inte ovan att röra på mig, men fick mig en ordentligt genomkörare igår.

Kostnad? Gratis (så länge det inte dyker upp 300 pers...då blir det knepigt :hihi ).

Gört Gabor.

/J

Kanske kan vara något! Det kommer bli innebandy på söndag iallafall:banana svett blod och kräk känslor skall utövas:)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top