Beefandet i R600 2005

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Pelle k skrev:
Ecce hur går det med subban eller behöver man bryta racet för att komma efter dig.

Joruu imo att du har ful spons och en rik pappa inebär ju inte att jag har legat på lat sidan. Du ska inte få några promenad segrar här inte. Jag har hittat mitt berömada elfel. Det var ett relä som var felkopplat så att hojen har gått förstår varken jag eller min sk meck :va . Hon startade så fint föra veckan att jag nästan grät i garaget. Dock tänkte jag göra som nere i Skåneland lura dig och Fredrik att jag inte kan åka snabbt och sen :arsele er båda.

:rofl

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Medin skrev:
Sånna fina och nya cyklar får man inte ha i rookie klasserna :4skrika

Tror nog att det blir en hel del av förra årets SS-hojar i årets R600.....

Vart ska man annars köra dom ? Supersport i Scandinavian Open ?

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
eus skrev:
Jag ska personligen köra i mål före Penguin, Victor, Mad Mouse och han den där ecce verkar vara ett lovligt byte. blablablablablablabla.....

Jag tittade just tillbaka på resultlistan från SO-finalen, och noterade att eus bästa varv var över en sekund långsammare än mitt, trots mitt underlägsna maskinmaterial. Dröm ljuva mardrömmar i vår Martin!

:hihi

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Penguin skrev:
Jag tittade just tillbaka på resultlistan från SO-finalen, och noterade att eus bästa varv var över en sekund långsammare än mitt, trots mitt underlägsna maskinmaterial. Dröm ljuva mardrömmar i vår Martin!

:hihi

Inte för att jag försvarar eus på något sätt (han kommer att få spö) så leva på gamla meriter för en inte framåt.

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Ähhh era pottor jag har en trofe hemma som bevisar att jag var snabbast :yoparty vad har ni :va

Sen att det var en B-final spelar ingen roll

Pelle k

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2003
Hoj
2st Yamaha r6
ecce skrev:
Joruu imo att du har ful spons och en rik pappa inebär ju inte att jag har legat på lat sidan. Du ska inte få några promenad segrar här inte. Jag har hittat mitt berömada elfel. Det var ett relä som var felkopplat så att hojen har gått förstår varken jag eller min sk meck :va . Hon startade så fint föra veckan att jag nästan grät i garaget. Dock tänkte jag göra som nere i Skåneland lura dig och Fredrik att jag inte kan åka snabbt och sen :arsele er båda.

:rofl
Skönt att du har fått ordning på det elektriska Jag är glad att jag sålde tenkate så kanske man inte får dem berömda elfelen. jag skall ändå köra i från dig på ful Yamman. Det var något nytt att jag har en rik pappa visste inte ens att han hade pengar.

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Pelle k skrev:
Skönt att du har fått ordning på det elektriska Jag är glad att jag sålde tenkate så kanske man inte får dem berömda elfelen. jag skall ändå köra i från dig på ful Yamman. Det var något nytt att jag har en rik pappa visste inte ens att han hade pengar.

Skit också, men fulspons har du allt. Att du ens tänkte tanken på att dumpa Hondan till fördel för det där skräp märket du nu ska åka på förstår jag inte. Visserligen ska väll ekännas att du är snabb men jag tror du kommre att få tårar i ögonen när du får se min Honda. Där av kommer din focus ligga på gammla minen och inte på racet och då tar jag min chans. :hihi

Pelle k

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2003
Hoj
2st Yamaha r6
ecce skrev:
Skit också, men fulspons har du allt. Att du ens tänkte tanken på att dumpa Hondan till fördel för det där skräp märket du nu ska åka på förstår jag inte. Visserligen ska väll ekännas att du är snabb men jag tror du kommre att få tårar i ögonen när du får se min Honda. Där av kommer din focus ligga på gammla minen och inte på racet och då tar jag min chans. :hihi
bäst du tränar lite och laddar inför premiären så du har bättre kondis. Jag äter
pizza o skräp mat för fulspons pengarna så att man blir fet.

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Pelle k skrev:
bäst du tränar lite och laddar inför premiären så du har bättre kondis. Jag äter
pizza o skräp mat för fulspons pengarna så att man blir fet.

Jag har kommit på att det bara är bra med pizza och dyl, mera tryck i böjarna inebär ju att man kan åka fortare när det svänger. Det jämmnar helt enkelt ut sig i längden :tummenupp

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
ecce skrev:
Jag har kommit på att det bara är bra med pizza och dyl, mera tryck i böjarna inebär ju att man kan åka fortare när det svänger. Det jämmnar helt enkelt ut sig i längden :tummenupp

Fan då har jag tränat hela vintern i onödan :va

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...