björn.e
hej hej
Penguin skrev:
Okej, bäst jag håller truten angående kittade maskiner i fortsättningen då.
jaha här har vi ett klassiskt fall av "mörkning". Gapar om kittade prylar och sen lämnar iväg motorn till dvs motorgurus skäms på dig
Penguin skrev:
Okej, bäst jag håller truten angående kittade maskiner i fortsättningen då.
No commentsecce skrev:Vart är resterande??? vi är ju ca 27 som reggat sig som förare men bara ett fåtal som slänger käft här Tänker ni ge er frivilligt eller komma och slå oss på näsan utan att göra nått väsen av er?
Dom sitter förmodligen bara och flinar åt oss, kör skjortan av oss på banorna istället.ecce skrev:Vart är resterande??? vi är ju ca 27 som reggat sig som förare men bara ett fåtal som slänger käft här Tänker ni ge er frivilligt eller komma och slå oss på näsan utan att göra nått väsen av er?
ecce skrev:jaha här har vi ett klassiskt fall av "mörkning". Gapar om kittade prylar och sen lämnar iväg motorn till dvs motorgurus skäms på dig
blade00 skrev:No comments
eus skrev:Dom sitter förmodligen bara och flinar åt oss, kör skjortan av oss på banorna istället.
Strandelin skrev:Fast visst, med en gammal hoj, ännu äldre förare och viktigast av allt en helt orörd motor ska jag tvåla till de flesta av er utan problem.
Efter 4 dagars träningsläger i .fi kommer jag att vara så snabb att det kommer att svartna för ögonen på mig.Strandelin skrev:...eller så jobbar vi röven av oss nu för att slippa bekymmra oss om pengar när säsongen väl börjar?
Fast visst, med en gammal hoj, ännu äldre förare och viktigast av allt en helt orörd motor ska jag tvåla till de flesta av er utan problem.
Victor skrev:Hum, vart är de riktigt snabba rookisarna på forumet då? Är alla uppklassade tills iår?
Jävlar, jag kommer att dominera!
eus skrev:Efter 4 dagars träningsläger i .fi kommer jag att vara så snabb att det kommer att svartna för ögonen på mig.
Strandelin skrev:Näe, inte alla. Det finns några som lägger 1.10 på Gelleråsen och låga 55r på Sviestad så vi blir varvade nästa år också.
träna du, jag är snabbare ändå!
ecce skrev:Satan gör dom hos oss Jag vill inte bli varvad mer juuuu
eus skrev:Jag säger bara
Cuz the're pussy, they ain't gonna do nothin but look
When it come to beef, they don't wanna do nothing but cook
Eeeeh, det lät tufft eller nåtStrandelin skrev:OK, nu har jag funderat ett tag men inte förstått, förklara...
/T. Rög
Webspy skrev:"I´m gonna ripp out you eyes and rape your skull"
Vilken film?
Penguin skrev:Full Metal Jacket va?
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |