Behörighet B men inte A

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Poacher skrev:
Jag får väl be er outlaws om ursäkt för att jag inte tycker det är ok att köra hoj utan körkort, förlåt.

Det tycker IOFS inte jag heller, men antingen svara man på frågan, eller så låter man bli.

Jag tycker inte heller att det är OK att köra som en idiot på allmän väg (observera, att jag inte sa för fort), ändå är det något många på forumet sysslar med, kolla bara antalet avåkningar på Bogesundsvägen varje år, samt att det uppmanas att åka dit och lägga en repa (nu har väl värsta tidtagningshysterin lagt sig), sen gnälls det över att när man väl åker dit och ska sätta personbästa så möter man alltid hojar på fel sida av vägen???

Alternativt svarar man ärligt på frågan och tillägger SKAFFA KORTET FÖR I HELVETE!

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Fakta ---> Folk har blivit tagna på tung mc utan A-behörighet och kommit undan med böter på 600kr utan något annat straff överhuvudtaget. Jag antar att samma lagar gäller i hela landet. Då vet ni.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
*DanTheMan* skrev:
Håller fullständigt med :tummenupp sicken jävla massa viktigpettrar här..Vem fasiken har inte kört typ 125:a utan körkort ?? har väl för fan alla gjort!!!

80, 50, 125, 250 och till slut 750. Jag har alltid varit outlaw :3freak

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...