Du kan ju följa med när jag kör så ska jag bevisa det?Du kommer aldrig kunna lägga fram oomtvistade bevis.
Sant. Har en bit till dig bara. Om någon annan på forumet ställer upp så hade det varit coolt att dokumentera en 600a som drar 0,2. Det är till och med mindre än moddlarens ace.Du kan ju följa med när jag kör så ska jag bevisa det?
Så kan vi göra, har en gopro 10 om du vill att jag filmar OCKSÅ eller om det räcker. Dock tvivlar jag på att batteriet håller hela tanken. Måste köpa en battery bank i sånna fallSant. Har en bit till dig bara. Om någon annan på forumet ställer upp så hade det varit coolt att dokumentera en 600a som drar 0,2. Det är till och med mindre än moddlarens ace.
Brukar ligga på femman i 70Vilken växel ligger du i när du kör 70? Att ligga på 6an i 70 är inte alltid bränslesnålt.. det krävs mer trottellyft under längre tid att accelerera
På gamla hojar finns ett ännu mer effektivt vred på vänstern under tanken.Motorcyklar är ju jävligt o-aerodynamiska, jag tycker det låter normalt.
Vill man komma ner i förbrukning finns det ett vred på höger sida av styret.
Lååååång nerförsbacke det.En gsxr600 gör aldrig 0,2 l/mil. Men cool story bro.
Ja acen går snålt vid lugn körning men typ värnern runt på 3,5 Tim då ville hom ha soppa 3 gånger typ 1 liter milen? men snitt farten var ju runt 1-0 ungefär som när mannen som inte får nämnas körde Göteborg Stockholm på Samma tid som x2000.Sant. Har en bit till dig bara. Om någon annan på forumet ställer upp så hade det varit coolt att dokumentera en 600a som drar 0,2. Det är till och med mindre än moddlarens ace.
Ja acen går snålt vid lugn körning men typ värnern runt på 3,5 Tim då ville hom ha soppa 3 gånger typ 1 liter milen? men snitt farten var ju runt 1-0 ungefär som när mannen som inte får nämnas körde Göteborg Stockholm på Samma tid som x2000.
Hittade en intressant anteckning från min resa till Norge 2019 i telefonen. Hojen drog 0.48 på hela resan. Då var körningen i Sverige blandat motorväg/ 80 vägar.Jag spar soppa när vi är fler som kör. Fråga mig inte varför. Nuvarande hoj har ett, eh, brett förbrukningsspann. Känslig för såväl temperatur som oktan som grad av forcering.
Ang TS spörsmål tycker jag det låter mycket för hojtypen och den beskrivna körningen.
Läste om trådstarten och tog sen bort mitt komplett irrelevanta inlägg.Hittade en intressant anteckning från min resa till Norge 2019 i telefonen. Hojen drog 0.48 på hela resan. Då var körningen i Sverige blandat motorväg/ 80 vägar.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Aprilia Tuono 457
Aprilia har presenterat nya... |