Du kan ju följa med när jag kör så ska jag bevisa det?Du kommer aldrig kunna lägga fram oomtvistade bevis.
Sant. Har en bit till dig bara. Om någon annan på forumet ställer upp så hade det varit coolt att dokumentera en 600a som drar 0,2. Det är till och med mindre än moddlarens ace.Du kan ju följa med när jag kör så ska jag bevisa det?
Så kan vi göra, har en gopro 10 om du vill att jag filmar OCKSÅ eller om det räcker. Dock tvivlar jag på att batteriet håller hela tanken. Måste köpa en battery bank i sånna fallSant. Har en bit till dig bara. Om någon annan på forumet ställer upp så hade det varit coolt att dokumentera en 600a som drar 0,2. Det är till och med mindre än moddlarens ace.
Brukar ligga på femman i 70Vilken växel ligger du i när du kör 70? Att ligga på 6an i 70 är inte alltid bränslesnålt.. det krävs mer trottellyft under längre tid att accelerera
På gamla hojar finns ett ännu mer effektivt vred på vänstern under tanken.Motorcyklar är ju jävligt o-aerodynamiska, jag tycker det låter normalt.
Vill man komma ner i förbrukning finns det ett vred på höger sida av styret.
Lååååång nerförsbacke det.En gsxr600 gör aldrig 0,2 l/mil. Men cool story bro.
Ja acen går snålt vid lugn körning men typ värnern runt på 3,5 Tim då ville hom ha soppa 3 gånger typ 1 liter milen? men snitt farten var ju runt 1-0 ungefär som när mannen som inte får nämnas körde Göteborg Stockholm på Samma tid som x2000.Sant. Har en bit till dig bara. Om någon annan på forumet ställer upp så hade det varit coolt att dokumentera en 600a som drar 0,2. Det är till och med mindre än moddlarens ace.
Ja acen går snålt vid lugn körning men typ värnern runt på 3,5 Tim då ville hom ha soppa 3 gånger typ 1 liter milen? men snitt farten var ju runt 1-0 ungefär som när mannen som inte får nämnas körde Göteborg Stockholm på Samma tid som x2000.
Hittade en intressant anteckning från min resa till Norge 2019 i telefonen. Hojen drog 0.48 på hela resan. Då var körningen i Sverige blandat motorväg/ 80 vägar.Jag spar soppa när vi är fler som kör. Fråga mig inte varför. Nuvarande hoj har ett, eh, brett förbrukningsspann. Känslig för såväl temperatur som oktan som grad av forcering.
Ang TS spörsmål tycker jag det låter mycket för hojtypen och den beskrivna körningen.
Läste om trådstarten och tog sen bort mitt komplett irrelevanta inlägg.Hittade en intressant anteckning från min resa till Norge 2019 i telefonen. Hojen drog 0.48 på hela resan. Då var körningen i Sverige blandat motorväg/ 80 vägar.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |