Besöka Pelle på sjukan

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Är det någon som är intresserad av att besöka Pelle på sjukan & kanske bidra till en krya på dig blomma & någon trevlig mc tidning

Jag funderar iaf att besöka honom runt middagstid på söndag

1. Wonderwizard 50:-

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
2. Wilcan 50:-
3. VBK 50:-

Kan vi ta det runt 13:00 jobbar natt och vaknar ca 12:00

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Hakar gärna på, bidrar m 50 bagis o föreslår lite humoristisk litteratur.... :tummenupp

Wivi

Utanlem
Gick med
26 Aug 2007
Hoj
(-80, Honda CB 650 R I P) Honda VFR 800 FI
Hakar gärna på, bidrar m 50 bagis o föreslår lite humoristisk litteratur.... :tummenupp

Jag har "väldigt nära" till en dylik förrättning under hela lördagen, ombesörjer gärna efter tips...... :)

Mange_H

RoH
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Honda CBR954 -03
Jag hänger med på söndag. 13:00 låter ok

2. Wilcan 50:-
3. VBK 50:-
4. Mange 50:-

Last edited:

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Tyvärr är det blomsterförbud på den avdelningen som Pelle ligger på

så om ni har förslag på alternativa kryapå dig prylar (tidningar, böcker, läsk, godis mm mm)

så skriv det här, skicka pm, ring eller sms'a så ordnar jag det i morgon

// Henke

0707-817993

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Hälsa från folket i Hayabusa klubben samt gixxer.se att han ska krya på sig!!!

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
hajjhajj... hur e de mä pelle????

jodå.. han var ganska pigg & gla när vi besökte honom idag, trots allt.
kanske aningens uttråkad, då han inte alls var förtjust i att ligga på sjukan (jag håller med honom)

eftersom det var blomsterförbud, samt att det troligtvis inte blir med mc körning detta året, så skaffade vi någpt som han kunde vara pilot på.. nämligen en radiostyrd polishelikopter :D

han kommer att genomgå ytterligare en operation om ca: 2 veckor, eftersom 15 cm av hans lårben mer eller mindre var söndersmulat & läkarna var tvungen att ta bort det & förlänga med plattor

så han blir troligtvis kvar ett tag till på sjukan, så den som känner för det.. gå upp o besök honom.. alltid kul att få besök på sjuksängen, om det så bara är för att prata lite skit.

Ortopeden Avd. 38

Han har fått sin dator av sina ungar, så det e möjligt att han dyker upp på forumet när han orkar (eller får igång det)

// Henke

Kuazimudo

Medlem
Gick med
23 Dec 2005
Hoj
GSXR1000'-K7'' Mv-Agusta RC'
:yoparty Hej, Vill börja med att Tacka Alla som vatt här på Besök, eller Tänkt på mig, Här har vatt så många, så jag hoppas jag inte missat nån, där av att jag inte skriver några Namn,
Dom har ju fina Droger här som ni vett, därför har man vatt uppåt, Dom till och med väcker en på Natten för en Fix, Konstigt man inte kan sova då:tummenupp Vill även Tacka Systrarna:tuttar här som gör ett fantastiskt jobb, me oss och Doctorerna som syr hop oss.
Som Henke skrev innan så Har vänster Lårben Blivit Kortare ca;15cm som har ersatts av Tittan, Nästa operation kommer om 2-veckor, då vet Doc mer om hur frammtiden ser ut, men inget stödjande på benet dom kommande 4-månaderna, så nått Hojkörande för i År blir det inte av,
Kommer in om till SMC-Bkk körningarna för en påhilsning, Tackar för gåvorna och 'Wyskin kommer väll till Pass, sen kan jag ju alltid träna me Helicoptern jag fick av RoH.
Passar på och Tackar Gixxer & Hayabusa-sweden Klubbarna för Besöken och Hilsningarna.

Blir kvar här ett tag i alla fall minst 1-månad till på avdelningen,. Upps'' Nickade till visst, trötheten tog över. kan tänka mig att jag skrivit osammanhängande, men va fan, Jag e i alla fall 'Lycklig NU'' fik en Spruta direkt i jjiiiihhaaa. :banana :D Åtterkommer me mer info senare, Tack ännu en gång Alla MC-Bröder & Systrar, ''Kör klockt Bränn Gummi'' :fyllisar

Last edited:

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
?
:yoparty Hej, Vill börja med att Tacka Alla som vatt här på Besök, eller Tänkt på mig, Här har vatt så många, så jag hoppas jag inte missat nån, där av att jag inte skriver några Namn,
Dom har ju fina Droger här som ni vett, därför har man vatt uppåt, Dom till och med väcker en på Natten för en Fix, Konstigt man inte kan sova då:tummenupp Vill även Tacka Systrarna:tuttar här som gör ett fantastiskt jobb, me oss och Doctorerna som syr hop oss.
Som Henke skrev innan så Har vänster Lårben Blivit Kortare ca;15cm som har ersatts av Tittan, Nästa operation kommer om 2-veckor, då vet Doc mer om hur frammtiden ser ut, men inget stödjande på benet dom kommande 4-månaderna, så nått Hojkörande för i År blir det inte av,
Kommer in om till SMC-Bkk körningarna för en påhilsning, Tackar för gåvorna och 'Wyskin kommer väll till Pass, sen kan jag ju alltid träna me Helicoptern jag fick av RoH.
Passar på och Tackar Gixxer & Hayabusa-sweden Klubbarna för Besöken och Hilsningarna.

Blir kvar här ett tag i alla fall minst 1-månad till på avdelningen,. Upps'' Nickade till visst, trötheten tog över. kan tänka mig att jag skrivit osammanhängande, men va fan, Jag e i alla fall 'Lycklig NU'' fik en Spruta direkt i jjiiiihhaaa. :banana :D Åtterkommer me mer info senare, Tack ännu en gång Alla MC-Bröder & Systrar, ''Kör klockt Bränn Gummi'' :fyllisar

Haha! Gött å höra, du hade i alla fall nog en av de bättre utsikterna på sjukan ;) haha.

//Wilcan

tkdrille

Guest
Jag var där idag och tänkte på dig men ja jag kunde inte hitta, utan hämta en kund där i taxin.

Du har nog fina sköterskor=) hitta massor när jag sprang där genom.

Fahrer

SMC BKK/SHK Instruktör
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
GSXR750 SRAD ratbike
...Wyskin kommer väll till Pass...

Säg bara till om du behöver påfyllning :fyllisar Har nån flaska här hemma som bara samlar damm...

Edit: Missat denna tråd fullständigt. Fick reda på att du låg på sjukan genom BKK gänget dagen efter olyckan. Tänkte att jag måste hälsa på min :kryckor vän och muntra upp honom med lite godis och dök upp helt spontant med frugan och lille sonen. Fick även höra att du är himla förtjust i cola light. Ska tänka på att ta med nästa gång jag kommer :öl

Krya på dig
Andras

Last edited:
Nyheter
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...