2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
955i skrev:Black is black is black is black...
black
955i skrev:Black is black is black is black...
2fast4hjo skrev:Har du sett båda i verkligheten . Jag själv hade grym beslutångest då jag köpte hoj (gul, svart, blå, röd) men efter att ha sett den röda i butik så togs den bort direkt, den röda i den hojmodellen jag har är inte snygg. Såg inte alls ut som den gjorde på annonserna.
Jag har sett båda färgerna på R1rna i butik och jag tycker den röda är snyggast.
Resultat 50/50...det blir ett svårt val det här.
Eureka skrev:Nope det gäller endast svart/röd, gul överlåter jag till dig VIll ju även kunna sälja hojen sen
gthyni skrev:1. Om du vore Yamaha-entusiast skulle du veta vad den gula var.... my 2c
gthyni skrev:2. Om du funderar på att sälja innan du köpt så kan du spara massor
med pengar och hoppa över köpet helt och hållet.
my 2c
Eureka skrev:Nope det gäller endast svart/röd, gul överlåter jag till dig VIll ju även kunna sälja hojen sen
Röd/vit gäller.Du har valt helt rätt.(tycker jag alltså)Eureka skrev:Kan inte bestämma mig för vilken färg
Har dock lagt en beställning på en Röd men om jag ändrar mig inom ngn vecka så är det nog inga problem att få det ändrat.
Men varför är man så velig Skall det vara så svårt...
Så jag vill höra vad ni tycker... kom inte med blå som svar nu.. för jag har haft blåa R1, Silver osv men aldrig Röd eller svart dock.
Så vilken av dessa 2 skulle ni valt
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |