2fast4hjo skrev:Har du sett båda i verkligheten. Jag själv hade grym beslutångest då jag köpte hoj (gul, svart, blå, röd) men efter att ha sett den röda i butik så togs den bort direkt, den röda i den hojmodellen jag har är inte snygg. Såg inte alls ut som den gjorde på annonserna.
Jag har sett båda färgerna på R1rna i butik och jag tycker den röda är snyggast.
Resultat 50/50...det blir ett svårt val det här.
Eureka skrev:Nope det gäller endast svart/röd, gul överlåter jag till digVIll ju även kunna sälja hojen sen
![]()
gthyni skrev:1. Om du vore Yamaha-entusiast skulle du veta vad den gula var....my 2c
gthyni skrev:2. Om du funderar på att sälja innan du köpt så kan du spara massor
med pengar och hoppa över köpet helt och hållet.
my 2c
Eureka skrev:Nope det gäller endast svart/röd, gul överlåter jag till digVIll ju även kunna sälja hojen sen
![]()
Röd/vit gäller.Du har valt helt rätt.(tycker jag alltså)Eureka skrev:Kan inte bestämma mig för vilken färg![]()
Har dock lagt en beställning på en Röd men om jag ändrar mig inom ngn vecka så är det nog inga problem att få det ändrat.
Men varför är man så veligSkall det vara så svårt...
Så jag vill höra vad ni tycker... kom inte med blå som svar nu.. för jag har haft blåa R1, Silver osv men aldrig Röd eller svart dock.
Så vilken av dessa 2 skulle ni valt
![]()
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |