PeterNorth
Bannad
Det står att hoodtröjja kostar 550 fast bredvid är det en bild på just luvatröjja fast 450 inkl frakt?
förvirrande och härligt.2928817Det står att hoodtröjja kostar 550 fast bredvid är det en bild på just luvatröjja fast 450 inkl frakt?
Glöm inte att ni som beställt mellan 8:e och 9:1 (alltså tisdags och onsdags) måste lägga er order igen då databasen dog och allting försvann där emellan!
mitt internet explorer krashade efter jag gjort en beställning, hur vet man om det gick igenom?
går det att beställa t-shirt ??? och andra tröjor,, hur lång är leveranstiden?
Du menar dom tshirts med "SH" på? Näe... inte just nu.2930978går det att beställa t-shirt ??? och andra tröjor,, hur lång är leveranstiden?
Skulle vara fint, men hmm. Ja kanske. Ska se om jag kan trycka upp SH-loggor på lite olika plagg denna omgången för att se hur det ser ut. Alla plagg blir dock mörka (då det annars krävs nya "plåtar" som kostar deg).2931060Swedie, har du funderat på att ta fram sh.com skjortor?
Jag undrar detsamma, någon som vet?
Jag har ett dainese i storlek 54, är 185 0ch väger 80 pannor.
Går det odna bild på hur det ser ut mer 1,2 repektive 3 rader text. Ni som redan har tröjor kanske kan hjälpa till. Min slogan blir på 3 rader men jag vill först veta om det blir för litet.
Finns det några "motard" tröjor?, har för mig att jag läste det i den andra tråden om swedie skulle fixa nya tröjor.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|