Syns väl hyfsat med 3 rader..
Tack så mycket för hjälpen
Syns bra tycker jag med
Syns väl hyfsat med 3 rader..
korrekt!2936639Swedie, sorry jag är helförrvirad, jag skicka just en beställning på en tröja utan huva o betala in 450 sek, jag vill ha en precis likadan men med huva, är det ok om jag bara pyntar in 100 sek till, och har samma beställning liksom?
Kul att höra!!2936789Vill bara säga att jag i konsumentens och vetenskapens namn tagit reda på att tröjorna håller för att åka kana på asfalten i sjutti knyck med. Detta e bra grejer!!
Det är fixat på din order.2937172Jag gjorde en orderbeställning på Tröja. Där blev mitt Nick nedkortat. Är det bara på "visningsbilden" eller kommer det att vara nedkortat på den verkliga tröjan? För jag är ju inte helt sugen på att beställa den med nedkortat....=)
Uppdaterar just nu.2937852Hur ser det ut med uppdatering av betalningsstatusen ?
Uppdaterar just nu.
Följade måste lägga in en ny order då databasen kraschade mellan 8-9 maj och alla order inkomna då är borta.
Philip Rignell - saknar nick!
Jonas Larson - Firetwin
David Samuelsson - DejvaN
Rickard Wahlgren - saknar nick!
Torbjörn Edman - Tedman
EDIT: Vänligen hjälp mig informera dessa personer!!
Ja tack gör det åt mig (jag är inte registrerad där och kommer inte bli). Har PM:at han här oxå redan, dock inget svar än.2938448Drar en blänkare till tedman på vfr-forum ..
(nyhet)
Nu är det dags igen för en ny tröjomgång med leverans i Juni eller Juli månad! Allt beror på antalet beställningar vid slutet av den här månaden. Sista betalningsdag kommer vara 31 Maj. Vänligen följ instruktioner på skärmen väl och lägg inte dubbla beställningar såvida ni inte ska ha två eller flera.
Klicka på bilden för att gå vidare till beställning, eller klicka här:
http://www.sporthoj.com/klader/troja.php
Klicka på "Kolla order".2944157så nu har jag beställt tröja,
hur vet man om nicket blir förkortat?
mvh
Lägg ny order. Så tar jag bort den första.
Klicka på "Kolla order".
har strl 52 på ett AN ställ, 185 och ca 75 pannor... vilken storlek är lagom till mig och hur mkt krymper de?
MVH Niclas
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |