Beställa Micron system till Cbr:en

hbg_speedster

Galen sporthoj.com medlem
Gick med
4 Jul 2003
Hoj
BMX
ta det nu lugnt här pojkar, om det ska vara 2 eller 4-takt på 125:eek:r är en stor fråga här på forumet, men istället för att bara hålla på och snacka skit om det "äh min går bätre" "jag drar dig lätt" osv. fan träffas en dag och kör mot varandra så har ni den saken ur världen, en ligt min uppfattning på 125:eek:r så tycker jag att 2-takt e roligast, men visst 4-takt e framtiden inom detta, om vi vill det eller inte, men jag tycker att vi ska köra så mycket vi kan på den lilla olja det finns kvar på planeten,

mvh/oskar

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
För att reda ut en del konflikter:
Kommer 2-taktare sluta göras? JA, men det lär ju ta några år innan våra så duktiga politiker fattar beslutet att förbjuda dom.
Men avd händer med alla 2-taktare, kommer dom finnas kvar? JA, min 125a har kört i 17år nu. Det kommer morgondagens 125:eek:r också att göra. Därför kommer 125:eek:rna inte bara försvinna om politikerna fattar ett beslut så att 2-taktare inte får tillverkas. Alla 2-taktare som redan finns på marknaden kommer naturligtvis finnas kvar minst 20-25år till. Så vad tjaffsar ni om det nu. Ni lär ju knappast köra runt på 2-taktare när den tiden är kommen.

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Detta är anledningen till att man inte orkar idla på 125-forumet längre :3freak

Last edited:

*SoWHS*

Guest
hbg_speedster skrev:
ta det nu lugnt här pojkar, om det ska vara 2 eller 4-takt på 125:eek:r är en stor fråga här på forumet, men istället för att bara hålla på och snacka skit om det "äh min går bätre" "jag drar dig lätt" osv. fan träffas en dag och kör mot varandra så har ni den saken ur världen, en ligt min uppfattning på 125:eek:r så tycker jag att 2-takt e roligast, men visst 4-takt e framtiden inom detta, om vi vill det eller inte, men jag tycker att vi ska köra så mycket vi kan på den lilla olja det finns kvar på planeten,

mvh/oskar

Tycker egentligen lite tvärt om angående att köra slut på oljan. spara på den istället :hihi

*SoWHS*

Guest
och egentligen. varför sånt tjafs om 2-takt och 4-takt. jag kommer bara ha min 125:a i 2-3 år. sen köper jag bil eller en 600cc. det är inte världens undergång bara för att man inte axxar 0-100 4 sekunder slöare än tex. aprilian. :tomten

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...