Nykan skrev:Huvudsaken är att det är Honda, lycka till med hojen
Tack ska du ha
Nykan skrev:Huvudsaken är att det är Honda, lycka till med hojen
xanlar skrev:klart det är helsystem. 4-taktare har ingen expander o rören e inte så dyra
det jag menar var att det e dyrare med expander till 2-takt än rören till 4-taktare. snackar inte om ljuddämparna nu.BlueNinJa skrev:Nope det e då, verkligen inte .. 2687 kr + frakt från england dock!
men det e helt okay .. men har lite bestämmelse svårigheter.. vet inte om jag ska köpa 150 cc också :/
men det passar ju knappast till systemet
BlueNinJa skrev:men det e helt okay .. men har lite bestämmelse svårigheter.. vet inte om jag ska köpa 150 cc också :/
men det passar ju knappast till systemet
SmackMan skrev:nännänä.. inget slår en tvåtaktares ljud! och PRESTANDA
Henkka skrev:Men det är ju en stånka.. snackar vi twin, så snackar vi hoj!
kalle_a skrev:inte så skoj att åka med moppeljud tycker jag.
påminner ju mest om en trimmad moppes ljud...
Henkka skrev:Vaffö dårå??
Itacha75 skrev:Äntligen någon som fattar!
Ska vi gifta oss?
BlueNinJa skrev:Tror du att det det passar då?
Henkka skrev:Varför skulle inte avgasröret passa för? Det är ju cylindern du ska byta och ha kvar original toppen, eller har jjag missuppfatat dig? Och även om du byter topp så borde avgasröret ha samma fästen!
BlueNinJa skrev:jamen givetvis var jag som tänkte lite galet
Henkka skrev:Alltså inga mer undanflykter utan beställ nu!! (Sen kommer du ner till de sköna uppland så man får lyssna på sången)
Henkka skrev:Varför skulle inte avgasröret passa för? Det är ju cylindern du ska byta och ha kvar original toppen, eller har jjag missuppfatat dig? Och även om du byter topp så borde avgasröret ha samma fästen!
kalle_a skrev:inte så skoj att åka med moppeljud tycker jag.
påminner ju mest om en trimmad moppes ljud...
Poffer skrev:Frågan är väl om 150 cc och effektsystemet som är gjort för 125 cc lirar så bra ihop. Men det skiljer ju iofs bara 25 cc så det gör kanske ingen större skillnad.
BlueNinJa skrev:hehe det e snarare så att du kommer se mig försvinna bort.. ska även importera 150 cc
det sitter som orginal på cbr:erna i thailand
RgOlsson skrev:Men tänk efter 150cc vad har du orginal 125cc Du ökar med 25cc du kommer fortfarande inte kunna dra en 2-taktare... man har ca 30 - 32 hk i dom ny 125cc "2taktarna" du hade nästan 15 utstrypt... kan inte öka mycket med att byta cylinder
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |