Oj vad svar det dök upp..och masa åsikter
det e bra för det är därför jag frågade :.) Jag har provat en del cyklar och måste säga att 600 var lättare att köra tyckte jag. Så är det kanske inte men den kändes så.
Jag har inga planer på att byta hoj inom kort tid utan jag vill känna på detta och prova mig fram eftersom. Ingen prestige för mig att åka 600 eller 1000 så det kvittar.
Faktum kvarstår dock att jag är inte så sugen på annat än en sportigare hoj helt enkelt och vill hitta en lämplig sådan. Jag har inget behov att vara värst eller skaffa den snabbaste hoj som finsn men jag vill ha en av de som jag skrev om för de är de som jag fastnat för helt enkelt
Jag förstår fullt och fast att en 600 är fullt tillräckligt att åka på gällande effekt och att jag med största säkerhet kan krascha den med. Vi får se vad det blir och hur länge det dröjer innan jag krachar eftersom det verkar vara oundvikligt enligt många här *flin*
Sedan skrev jag lite tokigt i första messet för det jag tänkte(men inte skrev) var cbr600 ...inte rr enbart.My bad.