Big Brother?

EazyD

En superhjälte för dig...
Gick med
11 Jan 2004
Hoj
I April
Förut var det inte så speciellt men är det inte så längre, känns jävligt spännande hur det kommer att bli och vadd et är för personer.
Jag skulle utan problem vilja vara med i programet och gärna ha sex i tv med en vacker flicka.

Skulle du tänka dig ha sex i Big Brother med en riktigt snygg tjej medvetande om att det visas i TV?

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Programmet suger, deltagarna suger, den här tråden suger.. Och vem fan vill se sitt eget håriga arsle i teve? :va

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Jag vill vara med för att supa mig full o larma till de andra nötterna.....

Skulle inte ta i nån brud ens med tång inne på Big Brother :zpy
Fy fan va vidrigt.

De är idioter inne på BB, det vet du va?

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
EazyD skrev:
Förut var det inte så speciellt men är det inte så längre, känns jävligt spännande hur det kommer att bli och vadd et är för personer.
Jag skulle utan problem vilja vara med i programet och gärna ha sex i tv med en vacker flicka.

Skulle du tänka dig ha sex i Big Brother med en riktigt snygg tjej medvetande om att det visas i TV?

Spännande? Njae, jävligt hypat om du frågar mig. Kass underhållning

Om hon är "så djävla snygg" eller inte spelar väl mindre roll. Vill man ha sex, & accepterar det under de förhållande som råder, så varför inte?

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Jag såg något avsnitt av det där eländet förra omgången. Det var bara pinsamt tyckte jag, alla festade som svin och betedde sig som idioter.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
berggren_martin skrev:
Jag såg något avsnitt av det där eländet förra omgången. Det var bara pinsamt tyckte jag, alla festade som svin och betedde sig som idioter.

Det är så man festar fattar du väl :kocko

Eller du festar likadant som när du kollar ¨på TV?

EazyD

En superhjälte för dig...
Gick med
11 Jan 2004
Hoj
I April
Suck, lägg ner tråden, nu när dom 2 första skrivit att dom tycker att det suger så kommer nog ingen våga skriva att det är bra även fast dom tycker det. Att folk ska vara så jävla rädda att bli utstötta eller nåt liknande....

Stort Suck!

Jag tycker att programet äger och det gör 2 miljarder personer världen över också.....

HanneZ

Guest
Idioti, såg lite av intro av personerna, "mensa-bruden". Asså ja e så jäävla smart. Tycker det säger nåt om dagens intelligenstest när hon får ett högt poäng. Intelligens testas ju inte bara genom o vända på kuber...

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
Att sådana människor som Big Brotherdeltagarna existerar och dessutom beundras av tonvis med andra idioter får mig att bli så deprimerad att jag vill döda mig själv. Därför ser jag inte på Big Brother.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Mavve skrev:
Det är så man festar fattar du väl :kocko
Nja det där var rena orgierna i ohövlighet och allmän dålig smak tyckte jag. Ok att det kan va kul med :3freak-fester, men nånstans finns en gräns.

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
EazyD skrev:
Suck, lägg ner tråden, nu när dom 2 första skrivit att dom tycker att det suger så kommer nog ingen våga skriva att det är bra även fast dom tycker det. Att folk ska vara så jävla rädda att bli utstötta eller nåt liknande....

Stort Suck!

Jag tycker att programet äger och det gör 2 miljarder personer världen över också.....

Ey, om du (och andra) tycker det är bra så är det väl inget fel i det? Jag skulle aldig i min vildaste fantasi dröma om att dömma ngn efter vad för TV-program dom tittar på.

Ganska meningslös tråd iofs, men du har sysselsatt mig en stund & det har jag inget emot! :D :tummenupp

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
EazyD skrev:

Stort Suck!

nej, så är det inte allks - utan det ÄR så som vi säger: Ett gäng idioter som bara visar hur otroligt korkade de är och beundras av bonnläpparna som sitter hemma o kollar på skiten! :fakta

URRninja skrev:
Att sådana människor som Big Brotherdeltagarna existerar och dessutom beundras av tonvis med andra idioter får mig att bli så deprimerad att jag vill döda mig själv. Därför ser jag inte på Big Brother.

Det är PRECIS av den anledningen jag inte kollar på skräpet :fakta

BGmartin: håller med...

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Av det lilla man hört av dig och om dig så får jag för mig att du är en perfekt deltagare... :tummenupp

Jag är t.o.m förvånad att du inte ska vara med.

Mavve skrev:
Jag vill vara med för att supa mig full o larma till de andra nötterna.....

Skulle inte ta i nån brud ens med tång inne på Big Brother :zpy
Fy fan va vidrigt.

De är idioter inne på BB, det vet du va?

MikkE

Guest
varför se på BigBrother när man har Sporthoj!?!?!

men min päron å lillasyster följer det varje dag... viserligen gynnar det bara mig, jag har ju datorn då :p

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
EazyD skrev:

Stort Suck!

Folk är inte rädda för att bli utstötta. Folk (här) tycker att det är skit. Du har valt fel forum, litegrann som killen som ville ha hjälp med att få pengar till sin radiostyrda bil. Då BB tydligen har en trogen publik på 2 miljarder människor finns det säkert något forum för dem. Och dig. Lycka till.

Ps - "äger"? Vad då?

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...