Big Brother?

smilee

Tillbaka igen
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX R 750 -87
Jag tittade lite på föregående BB säsonger :hej
Men så är jag inte som andra heller :kocko

EazyD

En superhjälte för dig...
Gick med
11 Jan 2004
Hoj
I April
t-rex skrev:
Folk är inte rädda för att bli utstötta. Folk (här) tycker att det är skit. Du har valt fel forum, litegrann som killen som ville ha hjälp med att få pengar till sin radiostyrda bil. Då BB tydligen har en trogen publik på 2 miljarder människor finns det säkert något forum för dem. Och dig. Lycka till.

Ps - "äger"? Vad då?

:kocko :kocko :kocko :kocko

zopilote

I minoritet
Gick med
19 Jan 2004
Hoj
2022 HD PanAmerica 1250, 2017 Vespa GTS300
Jag måste erkänna att jag tittade ganska regelbundet på första säsongen av BB, när det fortfarande var "normala" människor med. Nu verkar det ju däremot som om 5:an bara letar efter de konstigaste/mest exhibitionistiska/mest korkade jävla dårar dom kan hitta. Allt för "bra tv". Såg första halvan av "ankomsten" i går, kommer inte att se en minut mer. Jag har värdefullare saker att slösa bort mitt liv på, polera vänster bakblinkers t.ex. :kulspruta

MikkE

Guest
Raggarn skrev:
BIG BROTHER ÄRE det enda programmet i världen som får mig att känna mig SMART,
:fakta

Raggarn skrev:
2 orsaker varför man måste se BB
:banana :tummenupp

zopilote skrev:
Jag måste erkänna att jag tittade ganska regelbundet på första säsongen av BB, när det fortfarande var "normala" människor med. Nu verkar det ju däremot som om 5:an bara letar efter de konstigaste/mest exhibitionistiska/mest korkade jävla dårar dom kan hitta. Allt för "bra tv". Såg första halvan av "ankomsten" i går, kommer inte att se en minut mer. Jag har värdefullare saker att slösa bort mitt liv på, polera vänster bakblinkers t.ex. :kulspruta
kan hålla med.. för 3 år sen var det kul.. men nu kommer det bara bli jobbigt att se, därför väljer jag annat framför BB

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Det värsta med den här typen av skit-underhållning är ju att det blir ett gift. Hur många finns det inte som har fastnat i det när de bara ville se vad det är för något.

Ingen mer än jag som reflekterat över att folk helt klart blir dumma av att se den här skiten?

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Konstigt konstigt. Alla hatar det men alla verkar ha sett det. Alla har en klar uppfattning om hur vissa människor är inne i bb huset trots att de bara har sett de i några dagar, sedan pratar de här om hur osmarta och så alla de inne i huset är.

Jag skulle kunna tänka mig att vara med och sedan rida på vågen i ett halvår. Åka runt i sverige och dricka gratis sprit och bli stött på att snygga tjejer som bara vill ha med dig hem och sedan åka till nästa stad... Tyck att jag är osmart eller vad ni vill, det är bara min högst personliga åsikt.

Sedan lever jag också efter måttot att "bara för att man är snygg behöver man inte vara dum"...

- Johan

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
mr_rockster skrev:
Konstigt konstigt. Alla hatar det men alla verkar ha sett det. ...

Hur ska man kunna undgå att någon gång se lite av all skit som forsar fram ur våra tv-apparaters??

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Chrille skrev:
Hur ska man kunna undgå att någon gång se lite av all skit som forsar fram ur våra tv-apparaters??
Till min TV så har jag en s.k. fjärrkontroll. Med den har jag möjligheten att både byta kanal fall det är något som inte passar på just den kanalen som står på och stänga av teven. Knappen för att stänga av TV:n på min fjärr är RÖD! Är det inget på TV som jag tycker är värt att se så brukar jag använda mig av den röda knappen och ägna tiden åt något helt annat.

Hur det fungerar hemma hos dig har jag ingen aning om...

Kan även berätta att det går VÄLDIGT mycket program på TV:n som jag ALDRIG ens har sett mer än en minut på. De programmen eller de som är med i de brukar jag inte uttala mig om... Så det GÅR att undvika...

- Johan

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Jag har sett alla tidigare avsnitt men i år har jag inte femman.. Ska be brollan spela in sammandraget varje helg... perfekt bakis underhållning.
Men nå sex skulle jag nog inte få i teve heller.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
mr_rockster skrev:
Till min TV så har jag en s.k. fjärrkontroll. Med den har jag möjligheten att både byta kanal fall det är något som inte passar på just den kanalen som står på och stänga av teven. Knappen för att stänga av TV:n på min fjärr är RÖD! Är det inget på TV som jag tycker är värt att se så brukar jag använda mig av den röda knappen och ägna tiden åt något helt annat.

Hur det fungerar hemma hos dig har jag ingen aning om...

- Johan

Jomen visst är det så! Fast vid ett par tillfällen har jag hamnat hos kompisar som MÅSTE se något av all den här skiten. Alltså har jag vid ett par tillfällen sett snuttar ifrån BB. ...

Du som är duktig på tv-hantering, hur ska jag värja mig? Nu vet jag ju hur mycket skit jag tycker att det här är, men jag har ju sett lite ett par gånger??

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Chrille skrev:
Jomen visst är det så! Fast vid ett par tillfällen har jag hamnat hos kompisar som MÅSTE se något av all den här skiten. Alltså har jag vid ett par tillfällen sett snuttar ifrån BB. ...

Du som är duktig på tv-hantering, hur ska jag värja mig? Nu vet jag ju hur mycket skit jag tycker att det här är, men jag har ju sett lite ett par gånger??
Har lite av samma problematik själv. Bor i ett studentkollektiv och delar "TV-rummet" med 9 andra (fast hembion har jag för mig själv förstås :)). Ser helst inte på TV-program över huvud taget själv, men ibland måste man ju va lite social och då tvingas man snegla åt sånt där dukusåpeelände.

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Jag tycker precis samma sak här som jag gjorde i maskar i gympulvertråden.

Vi får förmodligen vad vi förtjänar (i tv utbud). Det värsta är att jag får vad ni förtjänar.

gladh

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Chrille skrev:

Ryck ut antennkabeln. Svårare än så är det inte... Jag har jobbat i radioaffär så jag vet ;)

- Messersmidt..

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Det värsta är, att om man som jag inte har dokusåpa-TV-kanalerna ifråga utan bara 1 2 4 och därför nästan aldrig tittar på TV, så kommer jag ändå inte undan... För vi har kvällspressens löpsedlar vart man sig än vänder!! Jag blir attackerad när jag handlar och när jag jobbar... BB_linda och Robbinsonrobban och Farmenjanne och jag bara :zpy

Jag orkar inte... Jag blir så uttråkad så jag döööööör... De ockuperar mina synnerver när jag kunde stirra på väggen istället (eller svenskarnas otrohetsvanor/malenas bästa orgasmtips, snäppet bättre...)

Jag VILL inte veta!! Jag står inte uuuut. HJÄÄÄÄÄÄLP! *andfådd* Jag blir galen... *kvid*

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
mr_rockster skrev:
Konstigt konstigt. Alla hatar det men alla verkar ha sett det. Alla har en klar uppfattning om hur vissa människor är inne i bb huset trots att de bara har sett de i några dagar, sedan pratar de här om hur osmarta och så alla de inne i huset är.

Jag skulle kunna tänka mig att vara med och sedan rida på vågen i ett halvår. Åka runt i sverige och dricka gratis sprit och bli stött på att snygga tjejer som bara vill ha med dig hem och sedan åka till nästa stad... Tyck att jag är osmart eller vad ni vill, det är bara min högst personliga åsikt.

Sedan lever jag också efter måttot att "bara för att man är snygg behöver man inte vara dum"...

- Johan

För att bilda sig en uppfattning måste man väl se skiten? Det är enbart idioter som dömer ut något de inte vet något om. I Fallet BB räckte det med ett halvt avsnitt.....

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Chrille skrev:

Vem ska du skylla på att du gick in på sporthoj.com och klickade på den tråden som heter "Big Brother".. lite intresserad måste du väl ändå vara då? =)

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...