t-rex skrev:Folk är inte rädda för att bli utstötta. Folk (här) tycker att det är skit. Du har valt fel forum, litegrann som killen som ville ha hjälp med att få pengar till sin radiostyrda bil. Då BB tydligen har en trogen publik på 2 miljarder människor finns det säkert något forum för dem. Och dig. Lycka till.
Ps - "äger"? Vad då?
EazyD skrev::kocko :kocko :kocko :kocko
Raggarn skrev:BIG BROTHER ÄRE det enda programmet i världen som får mig att känna mig SMART,
Raggarn skrev:2 orsaker varför man måste se BB
kan hålla med.. för 3 år sen var det kul.. men nu kommer det bara bli jobbigt att se, därför väljer jag annat framför BBzopilote skrev:Jag måste erkänna att jag tittade ganska regelbundet på första säsongen av BB, när det fortfarande var "normala" människor med. Nu verkar det ju däremot som om 5:an bara letar efter de konstigaste/mest exhibitionistiska/mest korkade jävla dårar dom kan hitta. Allt för "bra tv". Såg första halvan av "ankomsten" i går, kommer inte att se en minut mer. Jag har värdefullare saker att slösa bort mitt liv på, polera vänster bakblinkers t.ex.![]()
mr_rockster skrev:Konstigt konstigt. Alla hatar det men alla verkar ha sett det. ...
Till min TV så har jag en s.k. fjärrkontroll. Med den har jag möjligheten att både byta kanal fall det är något som inte passar på just den kanalen som står på och stänga av teven. Knappen för att stänga av TV:n på min fjärr är RÖD! Är det inget på TV som jag tycker är värt att se så brukar jag använda mig av den röda knappen och ägna tiden åt något helt annat.Chrille skrev:Hur ska man kunna undgå att någon gång se lite av all skit som forsar fram ur våra tv-apparaters??
mr_rockster skrev:Till min TV så har jag en s.k. fjärrkontroll. Med den har jag möjligheten att både byta kanal fall det är något som inte passar på just den kanalen som står på och stänga av teven. Knappen för att stänga av TV:n på min fjärr är RÖD! Är det inget på TV som jag tycker är värt att se så brukar jag använda mig av den röda knappen och ägna tiden åt något helt annat.
Hur det fungerar hemma hos dig har jag ingen aning om...
- Johan
Har lite av samma problematik själv. Bor i ett studentkollektiv och delar "TV-rummet" med 9 andra (fast hembion har jag för mig själv förståsChrille skrev:Jomen visst är det så! Fast vid ett par tillfällen har jag hamnat hos kompisar som MÅSTE se något av all den här skiten. Alltså har jag vid ett par tillfällen sett snuttar ifrån BB. ...
Du som är duktig på tv-hantering, hur ska jag värja mig? Nu vet jag ju hur mycket skit jag tycker att det här är, men jag har ju sett lite ett par gånger??
Ryck ut antennkabeln. Svårare än så är det inte... Jag har jobbat i radioaffär så jag vetChrille skrev:Jomen visst är det så! Fast vid ett par tillfällen har jag hamnat hos kompisar som MÅSTE se något av all den här skiten. Alltså har jag vid ett par tillfällen sett snuttar ifrån BB. ...
Du som är duktig på tv-hantering, hur ska jag värja mig? Nu vet jag ju hur mycket skit jag tycker att det här är, men jag har ju sett lite ett par gånger??
mr_rockster skrev:Konstigt konstigt. Alla hatar det men alla verkar ha sett det. Alla har en klar uppfattning om hur vissa människor är inne i bb huset trots att de bara har sett de i några dagar, sedan pratar de här om hur osmarta och så alla de inne i huset är.
Jag skulle kunna tänka mig att vara med och sedan rida på vågen i ett halvår. Åka runt i sverige och dricka gratis sprit och bli stött på att snygga tjejer som bara vill ha med dig hem och sedan åka till nästa stad... Tyck att jag är osmart eller vad ni vill, det är bara min högst personliga åsikt.
Sedan lever jag också efter måttot att "bara för att man är snygg behöver man inte vara dum"...
- Johan
Vem ska du skylla på att du gick in på sporthoj.com och klickade på den tråden som heter "Big Brother".. lite intresserad måste du väl ändå vara då? =)Chrille skrev:Jomen visst är det så! Fast vid ett par tillfällen har jag hamnat hos kompisar som MÅSTE se något av all den här skiten. Alltså har jag vid ett par tillfällen sett snuttar ifrån BB. ...
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!