Big Brother?

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
mr_rockster skrev:
Vem ska du skylla på att du gick in på sporthoj.com och klickade på den tråden som heter "Big Brother".. lite intresserad måste du väl ändå vara då? =)

Och det innebär förstås att man inte kan tycka ill om det? :va

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
mr_rockster skrev:
Vem ska du skylla på att du gick in på sporthoj.com och klickade på den tråden som heter "Big Brother".. lite intresserad måste du väl ändå vara då? =)

Vill naturligtvis ha en hum om något som inverkar så oerhört på dagens samhälle som denna lika populära som vedervärdiga underhållningsform. Sen är det som Flamman säger - Man kan inte komma undan från skiten!

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Chris Ash skrev:
Och det innebär förstås att man inte kan tycka ill om det? :va
Nää.. men han påstod att han var mer eller mindre påtvingad att se på det hemma hos kompisar etc. Men jag antar att han klickade på tråden av eget initiativ.

Kan man döma ut 12 personer på en ihopklippt halvtimma = 2 min och 30 sek per person av något ihopklippt då är man inte dålig...

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Chrille skrev:
Det värsta med den här typen av skit-underhållning är ju att det blir ett gift. Hur många finns det inte som har fastnat i det när de bara ville se vad det är för något.

Har man lite karaktär så slår man helt enkelt av TV:n när programinnehållet är ungefär lika med en soptunna. :rolleyes:

Tid är nånting dyrbart... som man inte ska slösa med att glo på dynga. :tummenupp

I alla fall så känner jag... att jag har vettigare saker att göra. Jag diskar t.o.m. hellre än jag glor på skräp. :3freak

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Jag brukar gärna slötitta utan att skämmas det minsta. Alltid intressant att se hur människor funkar i grupper och i olika situationer. Låt gå för att det är ett gäng mediekåta individer som gör vad som helst för att vara med. Fast hur kul skulle det vara om de bara satt där och glodde???

/Christer - Som glatt erkänner att jag tittar ibland

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
jag brukar kolla på på bigbrother.
jag tycker att det är bra i början när dom är många i huset men sen ju mer tiden går och desto färre det är kvar så blir det tråkigare.

det var nån som skrev att han inte fattar hur man kan sitta och kolla på det och beundra personerna i huset. jag kollar på det och tycker att det är klart kul men jag är så långt ifrån en beundrare till någon i huset man kan komma. jag brukar istället sitta och bli tokirriterad på personer som tex Benji, maruska eller vad hon hetter, osv. jag gillar att kolla på saker som jag blir upprörd av. benji ville jag bara slå sönder och samman vart enda program han var med.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
mr_rockster skrev:
Nää.. men han påstod att han var mer eller mindre påtvingad att se på det hemma hos kompisar etc. Men jag antar att han klickade på tråden av eget initiativ.

Kan man döma ut 12 personer på en ihopklippt halvtimma = 2 min och 30 sek per person av något ihopklippt då är man inte dålig...

Vissa personer tar ett liv att lära känna, vissa tar 30 sekunder, thats life....

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
mr_rockster skrev:

Jag dömer ut fler än så. Jag säger till mina systrar, min flickvän, mina kompisar : "NI BLIR GARANTERAT DUMMA I HUVUDET AV ATT SE PÅ DEN SKITEN!" :fakta

Påtvingad är ett faktum. Om jag besöker en vän för att låta denne bjuda på kaffe och detta sker framför TV'n så är det i allra högsta grad möjligt att jag blir tvingad att se skiten. När det händer på en förfest så lämnar jag omedelbert lokalen men på kaffebesök kan man ju uppföra sig.

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
ähhh... fan va alla klagar! de e en komediserie!! Precis som Spincity, Saturday Nigth Live, The real world Mavve och Bingolotto :hihi

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
EazyD skrev:
Suck, lägg ner tråden, nu när dom 2 första skrivit att dom tycker att det suger så kommer nog ingen våga skriva att det är bra även fast dom tycker det. Att folk ska vara så jävla rädda att bli utstötta eller nåt liknande....

Stort Suck!

Jag tycker att programet äger och det gör 2 miljarder personer världen över också.....
Kompis, jag e ju här o du vet väl att jag alltid säger vad jag tycker. Big Brother e grymt. Förra säsongen var grym speciellt livesändningarna som gick 24/7.....
Men BB 2002 var klart bäst hittills.

//R

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa K4
kajlyl skrev:
ähhh... fan va alla klagar! de e en komediserie!! Precis som Spincity, Saturday Nigth Live, The real world Mavve och Bingolotto :hihi
Skillnaden är väl att SNL är underhållning. Var utan femman ett tag & när jag väl fick det slog jag på BB för första gången för att kunna dömma det. Det första jag fick se var en full snubbe som stog & pissade på vardagsrumsgolvet. Stängde av skiten direkt & byter kanal så fort de visar en trailer på dyngan. Hur man kan slösa värdefull livstid på sånt skit är ett mysterium. Komediserie? My ASS!!!

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
Mavve skrev:
Jag vill vara med för att supa mig full o larma till de andra nötterna.....

Skulle inte ta i nån brud ens med tång inne på Big Brother :zpy
Fy fan va vidrigt.

De är idioter inne på BB, det vet du va?

:fakta :fakta

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
bmwjohan skrev:
jag brukar kolla på på bigbrother.
jag tycker att det är bra i början när dom är många i huset men sen ju mer tiden går och desto färre det är kvar så blir det tråkigare.

det var nån som skrev att han inte fattar hur man kan sitta och kolla på det och beundra personerna i huset. jag kollar på det och tycker att det är klart kul men jag är så långt ifrån en beundrare till någon i huset man kan komma. jag brukar istället sitta och bli tokirriterad på personer som tex Benji, maruska eller vad hon hetter, osv. jag gillar att kolla på saker som jag blir upprörd av. benji ville jag bara slå sönder och samman vart enda program han var med.

Men Mattias i bigbrothers 2003 var utan tveckan bäst... han hade humor, uppförde sig bra osv osv ..... "Danne" hade ju en jäkla tur att han hoppade av bigbrother för om han hade varit kvar så hade ingen i huset haft den blekaste chansen mot honom att vinna.

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
Quaya skrev:
Men Mattias i bigbrothers 2003 var utan tveckan bäst... han hade humor, uppförde sig bra osv osv ..... "Danne" hade ju en jäkla tur att han hoppade av bigbrother för om han hade varit kvar så hade ingen i huset haft den blekaste chansen mot honom att vinna.

Oj, det var det värsta. Mattias låter som en uuunderbar kille. :D

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
mr_rockster skrev:

Om någon under de där 2,5 minuterna dagligen lyckas kläcka ur sig 5-10 urbota kommentarer tycker jag trots allt att det är ganska lätt att bilda sig en uppfattning. Självklart har produktionsbolaget makten att förstärka vissa egenskaper hos deltagarna men många av dem har varit puckon även om de kanske inte är riktigt så puckade som de framstår i tv.. men återigen.. fastnar man på rörlig bild dagligen där man gör riktigt idiotiska saker så har man nog sina sidor!

F.ö... en av mina bästa kompisar var med bland de sista under uttagningen.. (läs de sista 25-30 av 1200 sökande).. Läkarna som undersökte honom häpnade när de fick höra att han som de sa: "hade ett riktigt/vanligt jobb"..
Det säger ju en del om vilka som tas ut. Var säkert hans "vanliga" jobb som gjorde att han inte kom med.. hehe

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
korvgubbe skrev:
Om någon under de där 2,5 minuterna dagligen lyckas kläcka ur sig 5-10 urbota kommentarer tycker jag trots allt att det är ganska lätt att bilda sig en uppfattning. Självklart har produktionsbolaget makten att förstärka vissa egenskaper hos deltagarna men många av dem har varit puckon även om de kanske inte är riktigt så puckade som de framstår i tv.. men återigen.. fastnar man på rörlig bild dagligen där man gör riktigt idiotiska saker så har man nog sina sidor!

F.ö... en av mina bästa kompisar var med bland de sista under uttagningen.. (läs de sista 25-30 av 1200 sökande).. Läkarna som undersökte honom häpnade när de fick höra att han som de sa: "hade ett riktigt/vanligt jobb"..
Det säger ju en del om vilka som tas ut. Var säkert hans "vanliga" jobb som gjorde att han inte kom med.. hehe

Hahaaha! Läkarundersöker de puckona också? Flest defekter vinner?

MikkE

Guest
Quaya skrev:
Men det var väl Danne som vann. eller hur

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Chris Ash skrev:
Hahaaha! Läkarundersöker de puckona också? Flest defekter vinner?

Det är precis vad de gör.. De som är kvar inför "slutcastingen" får genomgå både psykundersökning och läkarundersökning. Tydligen är det främst könisar de letar efter... :7peta

Är nog bara ett sammanträffande att tre av tjejerna varit modeller i Slitz och att Alsing samtidigt lovar mer sex än någonsin med tanke på vad de dessutom läkarundersöker dem för..

[Edit 1] - ..antar att det är psykologen som står för uttagningen..
Besvara underliggande formulär. Välj det som stämmer på dig:
1. Vilken typ är du:
a) Homofob
b) Homosexuell.
c) hetrosexuell med öppet sinne.

2. Jämnställdhet:
a) Mansgris
b) Rabiat Feminist
c) Lika lön för lika jobb. Delar på hushållsarbetet

3. När jag dricker så
a) ..dricker jag tills jag spyr
b) ..dricker jag tills spriten är slut
c) ..dricker jag mig salongsberusad

4. Jobb
a) aldrig jobbat
b) fick betalt för sex, är det ett jobb?
c) kontor, 8-17

Resultat:
Svarade du "C" på någon av frågorna tackar vi för visat intresse, annars är du välkommen till nästa dags uttagningar!

Last edited:
Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...