Bikerbitch
Stolt mamma
CBR600RR är ju inte lite läcker
Snygg lack och coolt att de lyckas banta ner hojen så pass mycket.
Vilken är din favorit?

Vilken är din favorit?
155 kgmarcus_136 skrev:2604348Vad är det för vikt på nya 600rr?
Bikerbitch skrev:2604318
Vilken är din favorit?
Freddola skrev:2604446Jaja dom skriver 155 kilo men sanningen ligger en bra bit ifrån.
Tro inte på allt dom skriver, spec. inte vikten på jappsar hojjarna.
fahrenheit skrev:2605006till att börja med så är det torr vikt... min zxr väger precis som specsifforna torr.. så jag har inte varit med om att det inte stämt personligen...
Varje nummer av Bike suger, jo. Fast det hade väl inte hjälpt om den bara hade handlat om vår typ av hojar. Det är väl tydligt vilken målgrupp de skriver för; 14-16 åriga pojkar.Mattias skrev:2605527Ärligt talat... Suger inte VARJE nummer av Bike ganska mycket? De vill vara allt för alla, vilket resulterar i att de blir för lite för mig. Jag skiter högaktningsfullt i crossar och tourers. Jag vill BARA läsa om räserhojar och de fetaste gathojarna.
Bikerbitch skrev:2604318CBR600RR är ju inte lite läckerSnygg lack och coolt att de lyckas banta ner hojen så pass mycket.
Vilken är din favorit?
Bikerbitch skrev:2604318CBR600RR är ju inte lite läckerSnygg lack och coolt att de lyckas banta ner hojen så pass mycket.
Vilken är din favorit?
DR-Zätare skrev:2605436Var det inte Bike som gjorde en sammanställning av angiven torrvikt, uppmätt våtvikt utan bensin och beräknad torrvikt utifrån den uppmätta våtvikten på 600 kubikarna för 2006? Det var två märken (Suzuki har jag för mig var det ena) som låg hyfsat nära den angivna torrvikten medans t.ex Yamaha var över 10kg över den, jag har även för mig att Honda var en bra bit ifrån sin torrvikt och Honda brukar av tradition ligga väldigt optimistiskt i både vikt och effekt i sina produktblad.
xyx skrev:2605604Det var engelska Bike eller Performance Bikes, har numret liggandes nånstans och kan kolla upp det.
Iaf så stämde, om jag minns rätt, vikterna för Suzuki GSXR 600 och Triumph 675 bra, medans Honda, Yamaha och Kawasaki hade en verklig torrvikt på mellan 5 och 12 kg över det angivna.
Yamaha skyllde på produktionstoleranser för de individuella komponenterna![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |