Bikerdancetävlingen 2008! (SBOTY-08)

Hallå! Är det bara jag som gillar att svettas i tight läder :va (Kanske något Jörgen också gillar iof.)

Nej det är det värsta med sommarens värmeböljor, sjöblöt i ett skinnställ. Jag gillar mer sånt skinn som kan svettas. :brynad

Nu har det införskaffats en HD-kamera, så nästa sommar blir det fånerier i högupplösning. :tummenupp

HD-kamera! Det är ju glimrande, jag visste bara att det gjorde kallingar, solbrillor, babynappar etc.

Last edited:
Nej nu får ni fan posta videos på er själva här!
Annars orkar jag ju fan inte göra nån film...

Den regeln gällde inte i förra tävlingen, då även jag dansade i strumpor, men jag märkte att det är bättre fäste i Oxtar T.C.S. :) :D

:tummenupp

Men ja har inga mc-boots:gnissla

Last edited:
Föfan grappar o cheyer! Mera töntiga skinnställs danser nu:yoparty
Vill ha nått o skratta åt nu när det är -5 på temprametern.

Jaaa, jag ska köpa nytt ställ i vår!!!

De var ju bara jag som vågade dansa så jag antar väl att jag van :D :rolleyes:

Edit: Jag förlänger tävlingen till 24 november 2008 så får vi se om fler vågar bjuda på sig själva nu när våren är på intåg :)

Nån snäll moderator kan väll ändra rubriken till: Bikerdancetävlingen 2008! (SBOTY-08)

Last edited:
attans oxå, glömde totalt bort detta. får väl ta o fixa nåt jag med men utan redig videokamero och en telefon som enda medel så lär det knappast bli nån succé

attans oxå, glömde totalt bort detta. får väl ta o fixa nåt jag med men utan redig videokamero och en telefon som enda medel så lär det knappast bli nån succé

Ähh, vafan, vad som helst går bra :yoparty :)

De var ju bara jag som vågade dansa så jag antar väl att jag van :D :rolleyes:

Edit: Jag förlänger tävlingen till 24 november 2008 så får vi se om fler vågar bjuda på sig själva nu när våren är på intåg :)

Nån snäll moderator kan väll ändra rubriken till: Bikerdancetävlingen 2008! (SBOTY-08)

Lövly!
Håller på för fullt att övertyga gubben om att hans söta :arsele -dans bara måste vara med i tävlingen.
Vad vinns?

I will never do it again..
Jodå :tummenupp :D Fick du fanclub förra gången eller? Jörgen ?:rolleyes:

Lövly!
Håller på för fullt att övertyga gubben om att hans söta :arsele -dans bara måste vara med i tävlingen.
Vad vinns?

Vinnaren får äran och titeln Swedish Bikerdancer of the year 2008 (SBOTY-08) :rolleyes:

Min film dröjer tills imorgon, hinner inte idag.

jaha då var det dags att plocka fram den här tråden igen då ännu ett rikspucko utan nåt speciellt vettigt liv och sågspån i skallen tänkte vaaaafan ingen skickar in nån fin liten dans, då tar jag herr marcel på mig detta djupa ansvar och proklamerar krig mot diktaturens herravälde över den lilla döda myggan arne. VAAAAAANDALER......euuum nu tappa jag bort mig

varsååååågood:

[YOUTUBE-ID]HNvm1pw8JP0[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
AndreasNo får du inte göra en till för tanten?
Tänkte precis göra en, men måste tryvärr laga mat.

Fan vad gött med lite engagemang!!! Jag blir inspirerad till att göra en ny dans nu!!! Ska bara leta upp spegel-visiret :D Den kommer troligtvis upp under natten :tummenupp :yoparty

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back