-Den här tråden är ett bevis på att feminismen håller på att vinna. Fram med pattarna! ?
- Wtf...jag hade en likadan neck-roll när jag lirade defense end. Eller är det håret?Det enda fotot jag har på min första hoj, utan babes.
View attachment 460285
Min andra hoj - med "babe".
View attachment 460286
...sent 70-tal. Alla såg ut som HoaHoa eller hockeyfrilla à la Joan Jett & Runaways.Eller är det håret?
Nog för att det är biker babes, men skriv inte feminism och pattar i samma mening, någon kanske läser slarvigt och slänger ut en toplessbild på Rune, 63 år, BMI i ungefär samma härad och fylliga d-kupor, i jämställdhetens namnDen här tråden är ett bevis på att feminismen håller på att vinna. Fram med pattarna! ?
Eller ännu värre - Blodpuddingen hittar tråden, spräcker en artär och raljerar ihjäl oss allihopa om sexism, kvinnoförnedring yada-yadaNog för att det är biker babes, men skriv inte feminism och pattar i samma mening, någon kanske läser slarvigt och slänger ut en toplessbild på Rune, 63 år, BMI i ungefär samma härad och fylliga d-kupor, i jämställdhetens namn
Såg dem live på Skogsvallen i Östervåla när det begav sig. Då var det fler än sångerskan som vad iklädd raffset. Yum!Ingen där man skulle vilja gå nära. Men en del är ju lyssningsbart.
Det är Swedie feministerna korsfäster och bränner först så vi hinner fly ?Eller ännu värre - Blodpuddingen hittar tråden, spräcker en artär och raljerar ihjäl oss allihopa om sexism, kvinnoförnedring yada-yada
haha. Kul att se att att knäppen du fick på näsan för en månad sen tydligen fortfarande svider så pass mycket att du inte lyckas förtränga det.Eller ännu värre - Blodpuddingen hittar tråden, spräcker en artär och raljerar ihjäl oss allihopa om sexism, kvinnoförnedring yada-yada
Fäll ned pekfingret och chilla. Pekpinnar funkar bäst på familjeliv eller nåt. Det finns ALLTID någon på Internet som har fel.Ställ ner ful-ölen på bordet nån sekund, och tänk lite, så kanske det till slut går in.
Din sista mening snor jag. Riktigt bra... Tack!Fäll ned pekfingret och chilla. Pekpinnar funkar bäst på familjeliv eller nåt. Det finns ALLTID någon på Internet som har fel.
Jag förstod "tutte"
Jag väntar fortfarande på att Lindsey Stirling skall ringa.Så här är det!
Kvinnans ålder är optimal i förhållande till mannens då hennes ålder är Q=(M/2)+7
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|