En rejäl pjäs hon har mellan benen.
De har synen i behåll och har sett dig...vart fan är alla dessa brudar när jag är ute o kör
- Där var det mest blytunga gjutjärn, ingen som åker sporthoj i mellanvikt?Gammelgäddorna i Gävle - i hög upplösning.
När det begav sig i början av 80-talet (när Witches startade) var det ögonfägring på... damerna iaf. Ordföranden då köpte min LTD750 och målade den rosa.- Där var det mest blytunga gjutjärn, ingen som åker sporthoj i mellanvikt?
- Ja inget ont om damerna...jag avsåg hojarnas trivselvikt.När det begav sig i början av 80-talet (när Witches startade) var det ögonfägring på... damerna iaf. Ordföranden då köpte min LTD750 och målade den rosa.
Korrelationen var lika då för Witches, dvs både hojar och gäddor var fagrare. Numera är det ju hysteri i att det "ska vara" Harley - och helst trimmad för löjliga pengar. En av åkpolarna köpte customiserad och trimmad av modellen FXTGYZPLTCWQN eller vad det nu var för något för över 200k och blev frånåkt av en Triumph Bobber som blir frånåkt av den gsx600f jag köpte för 6 skäringar (fornnodiska för tusenlapp).- Ja inget ont om damerna...jag avsåg hojarnas trivselvikt.
Hon skulle kunna vara hur ful som helst och ändå ligga högt på min lista över attraktiva brudar. Ihop med "onherbike" och några till.View attachment 460532En seriös böna detta, Itchy Boots ?
Kanske redan någon som postat bild på henne, men en 100% äventyrare är hon.
schysst korvlådaView attachment 460532En seriös böna detta, Itchy Boots ?
Kanske redan någon som postat bild på henne, men en 100% äventyrare är hon.
Ja, och några mil på sadeln har hon hunnit med kan man ju säga, trots hennes bloggs relativt korta resa hittills. En av de tuffaste episoderna är när hon passerar ett bergspass i Himalaya (Kirgizistan?) på 4700m höjd ensam i två mil ingenmansland helt nerfrusen.Hon skulle kunna vara hur ful som helst och ändå ligga högt på min lista över attraktiva brudar. Ihop med "onherbike" och några till.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|