Vadådå? De vet väl inget om hojar och hojåka i Italien…?En sak är helt klar: Det är i Italien man skall åka hoj och kolla på tjejer, inte i USA eller Japan.
Fast det visste vi ju redan.
Vadådå? De vet väl inget om hojar och hojåka i Italien…?
Stil på trappor har man iaf fått. Kan du räkna ihop summan på böterna som skulle kunna ges ut för alla trapp-sittare i denna bild? Böterna är 400 euro per person. Tosserier.…eller om stil på tjejer…
Stil på trappor har man iaf fått. Kan du räkna ihop summan på böterna som skulle kunna ges ut för alla trapp-sittare i denna bild? Böterna är 400 euro per person. Tosserier.
...plus babe utan bike.
tröttnar folk aldrig på lägga upp denna bilden???.... tror jag sett den i denna tråden 4 gånger redan....
Jag blir lika kåt varje gång!tröttnar folk aldrig på lägga upp denna bilden???.... tror jag sett den i denna tråden 4 gånger redan....
haha.. det är bra att folk har olika smak..... eller är det....Jag blir lika kåt varje gång!
Jag blir lika kåt varje gång!
Man brukar väl säga att "smaken sitter i baken" eller något liknande?haha.. det är bra att folk har olika smak..... eller är det....
sån vill jag också ha. men jag behöver inte den konstiga tingen hon sitter på
Ja klänningen var ju snygg!sån vill jag också ha. men jag behöver inte den konstiga tingen hon sitter på
Påminner mig en gammal historia om vad man vill bli i sitt nästa liv........ Sadel på en damcykelsån vill jag också ha. men jag behöver inte den konstiga tingen hon sitter på
Helt säker?
View attachment 465451
Haha.... Inte i alla lägen...Helt säker?
View attachment 465451
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |