MickeZX7R
Posör
Vintage-kvinnor var vackrare än dagens onaturligt putläppade, kindpuffande, kroppsgaddade wannabes. Slår ett slag för den naturliga skönheten
ÄR fortfarande vackrare!Vintage-kvinnor var vackrare än dagens onaturligt putläppade, kindpuffande, kroppsgaddade wannabes. Slår ett slag för den naturliga skönheten
När jag var ung var fläskläpp ett tecken på att man gått förlorande ur en diskussion.... onaturligt putläppade,...
Att man haft diskussion med någon som har mer muskler än hjärna är väl inte likvärdigt med att förlora en diskussion?När jag var ung var fläskläpp ett tecken på att man gått förlorande ur en diskussion.
Det beror på från vilket håll man ser diskussionen.Att man haft diskussion med någon som har mer muskler än hjärna är väl inte likvärdigt med att förlora en diskussion?
- Och tredje bilden är Ann Margret. Halvvild halvsvenska.Första bilden på Solexen är faktiskt Sophia Loren privat.
Ute på stan för lite vardagsshopping, och näsan i vädret signalerar ett bottenlöst förakt för paparazzin som inte låter henne vara Sofia utan ph.
Andra bilden är ett legit fototillfälle.
Det finns hur mycket bilder som helst på henne körandes olika tvåhjulingar.
Integritet personifierad.
- Och tredje bilden är Ann Margret. Halvvild halvsvenska.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|