Ante mig. Retades bara ? Ha fortsatt juste helger!Skulle stå olika. ? Redigerat nu.
Var är hojarna..... Har ni fest eller???Här har ni Bike Babes på Gotland nu i helgen. Känner mig som en tupp i hönsgården ?
View attachment 473083
- Det där är snudd på över balanspunkten. Nästa bild vore intressant, med tanke på vad den där järnklumpen väger.Att gilla Oiiila är annars ett genomgående tema bland de flesta av oss - och kan stavas lite som man vill.
Alla fattar ändå.
View attachment 473084
Du tänkte på ett effektivt sätt att få en kvinna på rygg?- Det där är snudd på över balanspunkten. Nästa bild vore intressant, med tanke på vad den där järnklumpen väger.
- Det där är snudd på över balanspunkten. Nästa bild vore intressant, med tanke på vad den där järnklumpen väger.
Får ta en ny bild me dom om 10 år då... Vet inte om man har kvar just den hojen...Föraren har redan detta med blicken klart för sig, och passageraren får valuta för sin biljett på The Shreik Express.
Om 10 år: add movement.
- En KTM håller inte ens 10 år, så det är inte ett val man har liksom ; )Får ta en ny bild me dom om 10 år då... Vet inte om man har kvar just den hojen...
App app.. Sköter man sina Ktm så håller dom...?- En KTM håller inte ens 10 år, så det är inte ett val man har liksom ; )
Blondin nr 3 från höger var ju rätt nice! ??Här har ni Bike Babes på Gotland nu i helgen. Känner mig som en tupp i hönsgården ?
View attachment 473083
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |