För mycket klotter…Board, inte bike men jag tycker den ska få vara med ändå...
Liknar den 250 jag såg i Mörrum häromdagen. Doktigt frän!
Båda två skulle jag inte tacka nej till...
- Åhhhh...min gamla cross!! "knarren" stod det på skylten isf ett nummer. Those memories...startade aldrig på kicken. Backdäcket så vint att spåret bakom såg ut som en plöjd åker. Trottellocket fixerat med ståltråd.
Hellre det än 5-10 liters plastpattar och dito fejkrövar...För mycket klotter…
Ja, fast det är inte antingen eller.Hellre det än 5-10 liters plastpattar och dito fejkrövar...
Militant vegan, där går fan gränsen…Va f-n! Så välformad kropp som skatetjejen har så får hon ha alla tatueringar i världen utan att jag skulle avstå. Inte ens om hon hade tatuerat in KTM, var feminist och militant vegan skulle jag banga.
Vem bryr sig, du ska ju ändå inte prata med henne?Militant vegan, där går fan gränsen…
För mycket klotter…
App app kräsen blir utanMilitant vegan, där går fan gränsen…
Amber Heard lär vara en riktig åktur som jag tror kan passa herr tvåtaktare. Lite bajs i sängen kanske men det kan man ta.Va f-n! Så välformad kropp som skatetjejen har så får hon ha alla tatueringar i världen utan att jag skulle avstå. Inte ens om hon hade tatuerat in KTM, var feminist och militant vegan skulle jag banga.
Nä där går min gräns.Amber Heard lär vara en riktig åktur som jag tror kan passa herr tvåtaktare. Lite bajs i sängen kanske men det kan man ta.
Du kan fråga Johnny Depp om råd.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |