MickeZX7R
Posör
- Ja jo...fast så värst gammal är hon nog inte ändå. 22-23 år?Tror till och med att den är en handväxlad gammal maskin. Jösses. Såna är nog mest för fotografering nuförtiden.
- Ja jo...fast så värst gammal är hon nog inte ändå. 22-23 år?Tror till och med att den är en handväxlad gammal maskin. Jösses. Såna är nog mest för fotografering nuförtiden.
För ung för mig då.- Ja jo...fast så värst gammal är hon nog inte ändå. 22-23 år?
Ganska okej Triton med slimline ram. Fast tyskt signalhorn stör.
- Hur vet du att hon är störig....eller ens tysk?Ganska okej Triton med slimline ram. Fast tyskt signalhorn stör.
är detta en dunstal kåpa ? jag har sånt här kit till en norton.
Ebay.co.uk borde vara ett hyfsat säkert tips.är detta en dunstal kåpa ? jag har sånt här kit till en norton.
jag har sån med fyrkant lampa, vart hittar jag lampa o kåpglas
har googlat runt men hittar inget
Ja, kåpan, tanken, sadel, framskärm, ljuddämpare och krökar.är detta en dunstal kåpa ? jag har sånt här kit till en norton.
jag har sån med fyrkant lampa, vart hittar jag lampa o kåpglas
har googlat runt men hittar inget
Här är en bild. Lite snett är också rakt.tror fan jag inte kan hitta nån fyrkantig lampa
det viste jag inte att den skulle vara rund1972 1973 Dunstall equipment Motorcycle aftermarket performance parts catalog | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for 1972 1973 Dunstall equipment Motorcycle aftermarket performance parts catalog at the best online prices at eBay! Free delivery for many products.www.ebay.co.uk
tyvärr kom inte ebay upp när jag sökte, inte så haj på datorn
tack för tipsen
dom blinkersna har jag oxå
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|