Kryptonit skrev:Om någon åker rätt tidigt imorgon (lördag) kan ni passa på att hämta upp mig på vägen
Jag kan åka förbi dig ifall du vill ha sällskap! Men jag kör inget "rejs-tempo" direkt.....
Kryptonit skrev:Om någon åker rätt tidigt imorgon (lördag) kan ni passa på att hämta upp mig på vägen
Sb skrev:Jag kan åka förbi dig ifall du vill ha sällskap! Men jag kör inget "rejs-tempo" direkt.....
Kryptonit skrev:Jag vill ha sällskap och anti-rejs-tempo är helt ok
Den enda mcåkningen jag hunnit med under denna säsong är från Uppsala till huset, så jag behöver nog värmas upp i lugnare fart...
Sb skrev:Ok, då kommer jag strax efter 10.
(om jag hittar... )
Kryptonit skrev:Du borde hitta.. det är ju jätteenkelt
Sb skrev:Ser det ut som bild nr 2 kommer jag inte... jag har inga snödäck
Tar med mig ditt nummer (som jag antar finns här på forumet) så kan jag ringa ifall det skulle behövas.
Ugluk skrev:...... Fast jag kör dieselpickis, så jag slår inte följe med Krypto&Co..
Äh, det är ju värstaste killeråket ju.. Rockar fett.. Drar lätt en gammal surgixxer..Bear skrev:Chicken....
Få se hur det blir i helgen, är sugen på att åka men jag tror inte tiden räcker till....
//B
Tror det står Långtora eller Nysätra på skylten. Det är iaf början på den mer "hojvänliga" vägen som går via Bredsdal och Orresta. Detta är n'Lasse som skriver men från min passagerares nick.Simba skrev:Jag och N'Lasse med passagerare kommer att sammanstråla vid andra korsningen till Örsundsbro från Uppsala räknat, den med UNO-X macken fast på andra sidan 55:an dvs sväng höger om du kommer från Uppsala. Är det någon mer som vill haka på är det bara att vara där till 9.45 så samåker vi vidare. Beroende på tiden får vi se om vi kan svänga förbi Krypto's Place, vi vill ju inte missa BlueGreenGreys race!
Det står NysätraMiss Sophie skrev:Tror det står Långtora eller Nysätra på skylten. Det är iaf början på den mer "hojvänliga" vägen som går via Bredsdal och Orresta. Detta är n'Lasse som skriver men från min passagerares nick.
Mötas upp någonstans?Lucky Luke skrev:Har pratat med Blågröngrå ikväll.
Idag hade hon kört straxt efter kl. 11 och imorgon så skulle det börja kl. 10 med kval för "monstermaskiner" sen vid 11-tiden ska elemineringarna börja, hon sa att vill vi se henne köra så ska vi vara vid strippen kl. 11.
Jag och min kortstubina PLANERAR att toura från S-vreta runt 9-tiden i morgonbitti iaf.
JoS skrev:Heja Blågröngrå!
Jag missade det, men grattis till tredjeplatsen!Bluegreengrey skrev:Tack tack!!
Var mer folk som såg mig än jag trodde på BW, n-Lasse och Penguin var där utan att jag såg dem
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|