Bikeweekend

Sb

Nånting händer, det är nåt skumt pågång
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Suzuki GSX-R1000 K8
Kryptonit skrev:
Om någon åker rätt tidigt imorgon (lördag) kan ni passa på att hämta upp mig på vägen :)

Jag kan åka förbi dig ifall du vill ha sällskap! Men jag kör inget "rejs-tempo" direkt.....

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Sb skrev:
Jag kan åka förbi dig ifall du vill ha sällskap! Men jag kör inget "rejs-tempo" direkt.....

Jag vill ha sällskap och anti-rejs-tempo är helt ok :)

Den enda mcåkningen jag hunnit med under denna säsong är från Uppsala till huset, så jag behöver nog värmas upp i lugnare fart...

Sb

Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Suzuki GSX-R1000 K8
Kryptonit skrev:
Jag vill ha sällskap och anti-rejs-tempo är helt ok :)

Den enda mcåkningen jag hunnit med under denna säsong är från Uppsala till huset, så jag behöver nog värmas upp i lugnare fart...

Ok, då kommer jag strax efter 10.
(om jag hittar... :confused: )

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sb skrev:
Ok, då kommer jag strax efter 10.
(om jag hittar... :confused: )

Du borde hitta.. det är ju jätteenkelt :)

Jag ska försöka komma ihåg att sätta en sverigeflagga på en av soptunnorna vid infarten. Då är det ännu mindre risk att du kör vilse.

Edit: Från vägen ser det ut såhär ungefär (har inga färska bilder)...

På höger sida och andra sidan häcken finns ett stort gult hus. På vänster sida allén.
03.jpg

Liten bild på delar av allén. Där den vita bilen står kommer min saab finnas. Det är där bakom jag finns.
06.jpg

Huset från sidan:
02.jpg

Last edited:

Sb

Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Suzuki GSX-R1000 K8
Kryptonit skrev:
Du borde hitta.. det är ju jätteenkelt :)

Ser det ut som bild nr 2 kommer jag inte... jag har inga snödäck :lol

Tar med mig ditt nummer (som jag antar finns här på forumet) så kan jag ringa ifall det skulle behövas.

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sb skrev:
Ser det ut som bild nr 2 kommer jag inte... jag har inga snödäck :lol

Tar med mig ditt nummer (som jag antar finns här på forumet) så kan jag ringa ifall det skulle behövas.

:rofl
Det ser ut som bild 1 fast med mycket mer överblommade maskrosor. Numret står i telefonlistan.

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
HELVETE! :4skrika

Det verkar som om jag skall behöva jobba på lördag och eventuellt på söndag! :huvet

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Det får bli söndag om vädret är hyffsat, annars skippar jag det. Hellre se stagarna än kvalen..
Fast jag kör dieselpickis, så jag slår inte följe med Krypto&Co..

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Avställd klassiker.
Ugluk skrev:
...... Fast jag kör dieselpickis, så jag slår inte följe med Krypto&Co..

Chicken.... :hihi

Få se hur det blir i helgen, är sugen på att åka men jag tror inte tiden räcker till....

//B

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Vi ska dit, vet dock ingen bestämd tid. Eller om de blir bil eller hoj.. WW tycker visst de e jobbigt att släpa runt på skinnställ å grejer.. Själv har jag inte kört sen i måndags, så e bra sugen på hoj.. :banana

Ugluk

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Bear skrev:
Chicken.... :hihi

Få se hur det blir i helgen, är sugen på att åka men jag tror inte tiden räcker till....

//B
Äh, det är ju värstaste killeråket ju.. Rockar fett.. Drar lätt en gammal surgixxer.. :D

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
9.45 vid andra infarten till Örsundsbro från Uppsala räknat

Jag och N'Lasse med passagerare kommer att sammanstråla vid andra korsningen till Örsundsbro från Uppsala räknat, den med UNO-X macken fast på andra sidan 55:an dvs sväng höger om du kommer från Uppsala. Är det någon mer som vill haka på är det bara att vara där till 9.45 så samåker vi vidare. Beroende på tiden får vi se om vi kan svänga förbi Krypto's Place, vi vill ju inte missa BlueGreenGreys race!

Miss Sophie

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2004
Hoj
Min hoj är n'Lasses hoj
Simba skrev:
Jag och N'Lasse med passagerare kommer att sammanstråla vid andra korsningen till Örsundsbro från Uppsala räknat, den med UNO-X macken fast på andra sidan 55:an dvs sväng höger om du kommer från Uppsala. Är det någon mer som vill haka på är det bara att vara där till 9.45 så samåker vi vidare. Beroende på tiden får vi se om vi kan svänga förbi Krypto's Place, vi vill ju inte missa BlueGreenGreys race!
Tror det står Långtora eller Nysätra på skylten. Det är iaf början på den mer "hojvänliga" vägen som går via Bredsdal och Orresta. Detta är n'Lasse som skriver men från min passagerares nick. :)

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Miss Sophie skrev:
Tror det står Långtora eller Nysätra på skylten. Det är iaf början på den mer "hojvänliga" vägen som går via Bredsdal och Orresta. Detta är n'Lasse som skriver men från min passagerares nick. :)
Det står Nysätra:fakta

Lucky Luke

::::::::::::::::::::
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1100 XX med original reg.skylt
Har pratat med Blågröngrå ikväll.
Idag hade hon kört straxt efter kl. 11 och imorgon så skulle det börja kl. 10 med kval för "monstermaskiner" sen vid 11-tiden ska elemineringarna börja, hon sa att vill vi se henne köra så ska vi vara vid strippen kl. 11.

Jag och min kortstubina PLANERAR att toura från S-vreta runt 9-tiden i morgonbitti iaf.

Ugluk

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Lucky Luke skrev:
Har pratat med Blågröngrå ikväll.
Idag hade hon kört straxt efter kl. 11 och imorgon så skulle det börja kl. 10 med kval för "monstermaskiner" sen vid 11-tiden ska elemineringarna börja, hon sa att vill vi se henne köra så ska vi vara vid strippen kl. 11.

Jag och min kortstubina PLANERAR att toura från S-vreta runt 9-tiden i morgonbitti iaf.
Mötas upp någonstans? :hoppa

Ugluk

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Bluegreengrey skrev:
Tack tack!!

Var mer folk som såg mig än jag trodde på BW, n-Lasse och Penguin var där utan att jag såg dem ;)
Jag missade det, men grattis till tredjeplatsen! :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...