Men det känns som om vi talar om olika saker och att du försöker försvara nåt som ingen har anklagat någon för. Och att inte vara fattig är väl inte samma sak som att vara rik? Du pratar så mycket om bankkonton hit och dit.
Sen känns det som att jag än en gång måste förklara att jag inte har nåt emot fattiga. Finns ju hundratals anledningar till att man är fattig. Student, dåliga affärer, blåst, född fattig utan vidare möjligheter till att förändra det mm. Jag skriver bara att, utan att vara stolt över det, inte ser det som sexigt att vara fattig. Det är helt enkelt i sig inte attraktivt för mig. Sen finns det ju, som jag också har skrivit, en massa viktigare variabler som naturligtvis kan göra även en fattig person attraktiv.
Så frågan är ju då. Tycker du det är sexigt med en fattig man? Alltså själva bristen på köpkraft. Eller är det helt egalt för dig. Om det är helt egalt som jag misstänker att du kommer skriva - Tror du att det verkligen är det eller tror du det finns en chans att ditt undermedvetna egentligen inte tycker det? Alltså att du kanske ändå faller lättare om det ändå finns en bra ekonomi. Fan vad snårigt det blev nu. Fattar du vad jag menar? Vi pratar inte humor och intelligens, charm, biceps osv nu alltså.
Jag behöver inte tala om samma sak som du talar om, jag har endast gett min syn på det hela. Dessutom behöver jag inte försvara mig då jag återigen endast gav min syn på det hela.
Bankkonto inkomst, tomato tomato.
Ingen har anklagat dig för något så varför skulle du behöva förklara dig?
Som jag redan har sagt så bryr jag mig inte om min man är fattig, medel, rik eller überrik. För mig sitter sexighet i något helt annat. Jag tänder inte på pengar.
Jag har redan sagt att det inte har någon betydelse för mig varken undermedvetet eller medvetet.
Samma sak med biceps eller andra muskler så har inte det heller något avgörande och har aldrig haft i mitt val av partner.
Jag faller för busiga ögon, humor, intelligens och om det klickar vid samtal.
Antar att jag i tonåren gick mer efter utseende men upptäckte ganska snart att det inte gav något.
Jag har många väninnor däremot som ser till plånboken och pratar om att de vill träffa någon som kan försörja dom. Antar att de inte har fattat ännu att det inte finns något värre än att behöva leva på någon annan.