Intressant att du anser att jag är otrevlig. Jag tänkte nämligen skriva till dig i mitt senaste inlägg att du borde sluta vara så otrevlig och dryg men ändrade mig för att det skulle låta just otrevligt.
Var det jag som kallade dina inlägg för svammel följt av en sarkastisk kommentar och en skrattade smiley? För det är väl inte så trevligt? Jag tror du måste börja tänka över din självbild lite.
Du ger ju svar på vissa citerade grejer med exempel som är helt irrelevanta för vad som diskuteras. Vad har tex faktumet att du tänder på konstiga öron att göra med att äldre män med pengar får fräschare kvinnor än äldre män utan pengar? Det kan ju bara ses som ett argument mot påståendet. Du ger ju flera såna utlägg och sedan när jag tycker att det verkar som försvarstal mot något kan du inte förklara dig utan att vara dryg och skriva att det förstås är mig det är fel på.
Allvarligt, världen är inget bord på favoritfiket med sina pladdrande väninnor som bara nickar och hummar instämmande. Man bör som vuxen kunna stå bakom vad man säger/skriver och förklara utan att vara sarkastisk som du ofta är.
Nu blev tyvärr det här inlägget inte särskilt trevligt men du har dig själv att skylla. Också en livsläxa man tycker att man borde ha insett om man nu har total självinsikt.
Skulle det vara ett hån mot mig att du tycker jag framstår som en kvinna? Det blir ju bara ännu ett exempel på att det är kvinnor som är största problemet för jämställdhet. (Men det är ju förstås bara jag som läser in. För det är ju bara vad man uttryckligen säger som betyder nåt. Inte hur man agerar eller uppför sig...)