Bil är bättre

Status
Ej öppen för fler svar.

gasglad

Bannad
Gick med
13 May 2003
Hoj
R1:a-06 Öhlins
Har slutat med hojåkandet. Har i stället en riktigt RÅ-trimmad bil. En Volvo S70R. Jag har fullkomligt råtrimmat den. Jag skulle tippa på att det är ca 350hk i den. Går som fan gör den. Det fick jag bevisat idag när jag drog en R1:a vid stoppljusen idag. Kändes ganska mäktigt att dra den. Men vid 170-180 så kom han i kapp. Tror han blev ganska snopen;.). Byt till trimmad bil i stället pojkar och flickor. Med rätt trimmning så drar man det mesta....

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jahopp.

Han var väl halvvettig han med hojen idag då. För, jag hade då rakt (först och främst) inte räjsat mot någon sunkig bil, och framförallt inte en dag som denna med ~3+ i asfalten.

Kul att du är glad i alla fall.

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
gasglad skrev:
2601426 Har slutat med hojåkandet. Har i stället en riktigt RÅ-trimmad bil. En Volvo S70R. Jag har fullkomligt råtrimmat den. Jag skulle tippa på att det är ca 350hk i den. Går som fan gör den. Det fick jag bevisat idag när jag drog en R1:a vid stoppljusen idag. Kändes ganska mäktigt att dra den. Men vid 170-180 så kom han i kapp. Tror han blev ganska snopen;.). Byt till trimmad bil i stället pojkar och flickor. Med rätt trimmning så drar man det mesta....

:lol Ja, eller hur? :lol

Byta bort hojen mot en trimmad Vuvlo. Jo tack.

Erkänn att dina låtsaskompisar på zatzy tyckte du skulle posta en sådan tråd här! Huh? Am I right? "Drog R1:an.." :hihi Jo.

..aaaaah. :) Det är humor det. :tummenupp

Fortsätt.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
gasglad skrev:
2601426 Har slutat med hojåkandet. Har i stället en riktigt RÅ-trimmad bil. En Volvo S70R. Jag har fullkomligt råtrimmat den. Jag skulle tippa på att det är ca 350hk i den. Går som fan gör den. Det fick jag bevisat idag när jag drog en R1:a vid stoppljusen idag. Kändes ganska mäktigt att dra den. Men vid 170-180 så kom han i kapp. Tror han blev ganska snopen;.). Byt till trimmad bil i stället pojkar och flickor. Med rätt trimmning så drar man det mesta....

Han visste nog inte att han deltog i ett rejs!

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Jo, för vi kör ju alla hoj enbart för att köra väldigt snabbt rakt fram, det är den enda orsaken till att man kör hoj.

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Kollar man gasglads profil så ser man att hans fyra senast startade trådar alla har låsts, snubben är alltså inget annat än ett troll som vill starta hätska diskussioner.

Jag gissar att även denna tråd kommer låsas ganska snart....

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
sgtpepper skrev:
2601462 Kollar man gasglads profil så ser man att hans fyra senast startade trådar alla har låsts, snubben är alltså inget annat än ett troll som vill starta hätska diskussioner.

Jag gissar att även denna tråd kommer låsas ganska snart....

:banana

Hade bil vart bättre hade jag kört bil. Nu har jag inte ens B-kort...

MRJaggu

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
HRC baby.
har han vart reggad i 3,5 år å öppnar käften först nu åsså kommer det bara skit vafan??

Colinabo

Ny medlem
Gick med
8 May 2006
Hoj
sju japanska, två tyska och tre italienska...
MRJaggu skrev:
2601473 har han vart reggad i 3,5 år å öppnar käften först nu åsså kommer det bara skit vafan??

Beror nog på att han börjat köra bil...tidigare när han körde mc så var han säkert så rädd, att all skit kom ut en annan väg på honom :rolleyes:

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Att styla en volvo är som att sminka en gris...

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Olof.B skrev:
2601505 Råtrimmad? 350hk? :D
Nä, RÅ-trimmad, Inte råtrimmad. Så skriver en särskrivare när han är osäker.:D Men för att svara trådskaparen.
De flesta trimmade Volvobilar drar en standard R1a. Men det är inte för accelerationen som man kör hoj, det är för att kunna lukta på blommor och koskit när man åker till affären för att handla.:rolleyes:

FLÄJMBÄJT
Hade du sagt Kawasaki så vore det annorlunda fast du kanske drar en 750hästars Corvette också med Volvon.
http://www.youtube.com/watch?v=fgtjZbU8GYk

Last edited:

devo81

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Hoj
i graven : ( meen det kommer nog nån ny av nått slag
gasglad skrev:

:dummer :rofl

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...