Freppa skrev:1: Du är inte med i filmerna.
2: Filmerna handlar inte en enda gång om nånting som är MC-relaterat
3: Första filmen i sammandrag: "Trallallallallaaaaa, vi vandrar genom skogen, Trallallalllalllaaaaaa, vi vandrar genom skogen, trallallallallaaaaaa, nu slåss vi mot folk som knappt kan gå upprätt, trallallallalla nu går vi genom skogen". Andra filmen i sammandrag: "Hej hej, jag är ett jävligt stort gammalt träd som springer omkring och är barsk. Hej hej, jag är trollkarl som kommer precis i tid (istället för innan då det som mest behövdes). Hej hej, jag är en kung som blivit förtrollad. Stackars mig".
4: Ingen omotiverad nakenscen. Inte en enda! Till och med Amerikanska Collage-filmer har det!
5: Bilbo är i samma genre......
Varför tror du att Bilbo blir så bra?
Freppa skrev:Chrille: Daredevil bra? Snälla! Jag grät när jag såg hur de slaktat den. Fanns inte ett rätt med den storyn. Och Elekta var en FJOLLA i jämförelse med serien.
Spindelmannen var också ett jävla hopkok av icke-existerande marvelreferenser. Hade de slängt in green lightning i filmen hade jag inte blivit förvånad.
Hulk: Well, nu minns jag inte - jag SOV mig igenom filmen. Apkass. Det var en blandning av seriens gröna och gråa hulk. Pinsamt.
X-men: Sådär. De hade nästan fått till det rätt med karaktärerna. Tycker dock att Logan kunde varit mer åt det orientaliska hållet till sättet som han är i serierna.
Judge Dredd: Herregud. Kunde de inte iallafall kollat så att namnen blev rätt?
/Freppa, som sparat på serier sedan 1974
Freppa skrev:Trallan: Hört talas om Ironi?
t-rex skrev:Den ironiska generationen is no more.....
Asså, valda delar av X-men2 är ju riktigt bra, främst Xavier och Logan, men resten av filmerna är väl inte mer än mediokra actionfilmer? Nu har jag iofs inte sett Daredevil, en brist som skall åtgärdas ikväll.
Asså, valda delar av X-men2 är ju riktigt bra, främst Xavier och Logan, men resten av filmerna är väl inte mer än mediokra actionfilmer? Nu har jag iofs inte sett Daredevil, en brist som skall åtgärdas ikväll.
Hinkas skrev:Jag tycker att i X-men skulle dom haft sina gula dräkter som dom hade i serien... Och logan skulle helt klart haft lite mer pollisar =).
t-rex skrev:Asså, valda delar av X-men2 är ju riktigt bra, främst Xavier och Logan, men resten av filmerna är väl inte mer än mediokra actionfilmer? Nu har jag iofs inte sett Daredevil, en brist som skall åtgärdas ikväll.
LasseR6 skrev:Jag säger bara Modesty Blaise.
Största serieslakten någonsin?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |