t.FOGGY skrev:jädrans så sugen man e nu att provåka den!det e en -04.har aldrig kört den,men hoppas det blir lite skillnad jämfört med min gamla gixxer 1000.reser den sig .har beställt yoshimura rs-5 slipon..snart e våren här.någon som har krashkåpor liggandes?
Jag hörde en 1000rr med just en yoshimura rs-5 vid MB racing i västerås,och det lät riktigt bra hondan reser sig inte på tvån av bara ren gas,den är lite mer svårjobbad,men i överlag så är den bättre än din gamla gixxer i stort sett allt.t.FOGGY skrev:gixxern gick upp på gas på 2:ans växel utan problem,det kändes jävligt mäktigt..även om det ej säger så mycket om resten av en hoj,men en bra måttstock på vridet.men det var en underbar hoj,och är cbr:n värre så lär det vara ett helt gudomligt vrid!!!någon som vet om det blir bra ljud i pipan med ett yoshimura rs-5 slion?köpte ett leovince till min förra men blev rejält besviken på soundet,lät som orginal nästan.
R-1000 skrev:Jag hörde en 1000rr med just en yoshimura rs-5 vid MB racing i västerås,och det lät riktigt bra hondan reser sig inte på tvån av bara ren gas,den är lite mer svårjobbad,men i överlag så är den bättre än din gamla gixxer i stort sett allt.
t.FOGGY skrev:gixxern gick upp på gas på 2:ans växel utan problem,det kändes jävligt mäktigt..även om det ej säger så mycket om resten av en hoj,men en bra måttstock på vridet.men det var en underbar hoj,och är cbr:n värre så lär det vara ett helt gudomligt vrid!!!någon som vet om det blir bra ljud i pipan med ett yoshimura rs-5 slion?köpte ett leovince till min förra men blev rejält besviken på soundet,lät som orginal nästan.
t.FOGGY skrev:gixxern gick upp på gas på 2:ans växel utan problem,det kändes jävligt mäktigt..även om det ej säger så mycket om resten av en hoj,men en bra måttstock på vridet.men det var en underbar hoj,och är cbr:n värre så lär det vara ett helt gudomligt vrid!!!någon som vet om det blir bra ljud i pipan med ett yoshimura rs-5 slion?köpte ett leovince till min förra men blev rejält besviken på soundet,lät som orginal nästan.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|