Bildassociationstråd

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
morlock skrev:
"Nipplisar" som du säger, låter som nipplar och stavas nästan som Nipple, det engelska ordet för "nipplisar". En nippel används för att sätta fast bromsledningar på ok och bromscylindrar bl a. Detta för att få bromseffekt. Bromsar är irriterande kräk! :huvet

bromsar->smärta->tandläkare

oral-pain.jpg

heimdal

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
morlock skrev:
Tandläkare->Film om snälla tandläkare

kool film (1an iaf), visste inte att de fans en version 2 av den bara

vassa saker i käftenn, vass->skarp->denna kameran tar säkert inte så skarpa bilder :)

sharp%20tiny%20cam.jpg

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
morlock skrev:
"Nipplisar" som du säger, låter som nipplar och stavas nästan som Nipple, det engelska ordet för "nipplisar". En nippel används för att sätta fast bromsledningar på ok och bromscylindrar bl a. Detta för att få bromseffekt. Bromsar är irriterande kräk! :huvet
broms.jpg

Kräk är en gammal benämning för nötkreatur t ex. en tjur. Tjuren från Bronx spelades av Robert De Niro som även har spelat en Taxichaufför med tuppkam. Tuppkammen blev populär bland punkare på 70-talet samtidigt som Clark Olofsson var som mest aktiv och Uggla hade en hit med 1977. Ugglor har bra syn och nu är klockan mycket. Nattuggla!

Bifogat

• nattuggla.jpg
    nattuggla.jpg
    48.4 KB · Visningar: 241

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
RoLLER skrev:
Kräk är en gammal benämning för nötkreatur t ex. en tjur. Tjuren från Bronx spelades av Robert De Niro som även har spelat en Taxichaufför med tuppkam. Tuppkammen blev populär bland punkare på 70-talet samtidigt som Clark Olofsson var som mest aktiv och Uggla hade en hit med 1977. Ugglor har bra syn och nu är klockan mycket. Nattuggla!

Nattvision?
ok....

Bifogat

• night_vision (Medium).jpg
    night_vision (Medium).jpg
    59.1 KB · Visningar: 52

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Och dom tränar sej mot biologisk krigsföring mot sådana här:

Bifogat

• bakt.jpg
    bakt.jpg
    61.8 KB · Visningar: 59

skabe

the one and only
Gick med
21 Mar 2004
Hoj
Nyligen såld Suzuki sv 1000s
jesseboy skrev:
Nattvision?
ok....

Nattvision har jag haft hela natten i form av nattskift - nattskift blir man väldigt trött av - trött bli man om man är vaken länge - om man är vaken länge så bli man grinig - om man är gring så är man som lilla my

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
This is my life är en gammal hit med det Danska bandet Gasoline som också betyder bensin. Bensin har man i tanken och det är ju tanken som räknas. Räkna lär man sig i skolan. I skolan sitter man vid bänkar och andra som sitter på bänkar är fulla gubbar. Full metal jacket är en film av Stanley Kubrick och han gjorde också en film som hette 2001 och 2001 fyllde jag 23..så det är Michael Jordan som ska in.

jo_fly0_jpg.jpg

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Ett par Nike Air Jordan hade jag på min avslutning i sexan, dom var vita och röda och jag hade vita jeans till. I kyrkan sjöng vi den blomstertid nu kommer och jag minns det hela som en mycket oskyldig tid. Och oskyldig, det säger sig Michael Jackson att vara. Och Michael är en riktig plastig människa. Plast, det kan man ha till mycket, igår så jag ett program om Tetra Pak där man plastar insidan på mjölkpaketen för att inte mjöken skall läcka ut. I programmet förstår man att gubbarna Rausing har snott idéer från andra för att själva kunna bli rika, o det är riktigt fult. En ful gubbe är också Farbror Överkokt blomkål som skall in på Lodrätt åtta.

l_fbk.jpg

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Josafan skrev:
Ett par Nike Air Jordan hade jag på min avslutning i sexan, dom var vita och röda och jag hade vita jeans till. I kyrkan sjöng vi den blomstertid nu kommer och jag minns det hela som en mycket oskyldig tid. Och oskyldig, det säger sig Michael Jackson att vara. Och Michael är en riktig plastig människa. Plast, det kan man ha till mycket, igår så jag ett program om Tetra Pak där man plastar insidan på mjölkpaketen för att inte mjöken skall läcka ut. I programmet förstår man att gubbarna Rausing har snott idéer från andra för att själva kunna bli rika, o det är riktigt fult. En ful gubbe är också Farbror Överkokt blomkål som skall in på Lodrätt åtta.

l_fbk.jpg
Och när man tänkter på snuskige farbror överkokt blomkål så assosierar jag till farbror vattemelon och då kommer jag direkt att tänka på jordans meloner...

Bifogat

• Jordan%201.jpg
    Jordan%201.jpg
    33.5 KB · Visningar: 84

Limstift

Flooork!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VTR 1000F Firestorm
Mingves skrev:
Och när man tänkter på snuskige farbror överkokt blomkål så assosierar jag till farbror vattemelon och då kommer jag direkt att tänka på jordans meloner...

..och en annan känd Jordan är ju självklart Michael Jordan som kastar bollar i en trasig nätkorg som hänger uppe i luften. En annan Michael som också borde hängas upp i luften är Michael Jackson som är en musikalisk tivoli-innehavare med tveksam sexuell läggning och då är det alltså Bert Karlsson som ska in på Lodrätt 5.

Bifogat

• 770Edith%20Crepp%20och%20Bert%20Karlsson%20liten.jpg
    770Edith%20Crepp%20och%20Bert%20Karlsson%20liten.jpg
    6.5 KB · Visningar: 222

Limstift

Flooork!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VTR 1000F Firestorm
jesseboy skrev:

...och av grisar gör man bacon och det brukar man ju lite skämtsamt associera med poliser eftersom de också anses vara svin. Och poliser gillar som bekant munkar som ibland även bygger kloster i Tibet för att be och ha på sig oranga dräkter. De ska dock inte föväxlas med de fångkläder som används på Guantanamo-basen som ligger på Kuba. Och andra tillfällen som man klär ut sig i kostymer är ju på maskerader och då är det följaktligen denne man som är svaret:

Bifogat

• turrican-ears3.jpg
    turrican-ears3.jpg
    57.6 KB · Visningar: 58

heimdal

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
Limstift skrev:
...och av grisar gör man bacon och det brukar man ju lite skämtsamt associera med poliser eftersom de också anses vara svin. Och poliser gillar som bekant munkar som ibland även bygger kloster i Tibet för att be och ha på sig oranga dräkter. De ska dock inte föväxlas med de fångkläder som används på Guantanamo-basen som ligger på Kuba. Och andra tillfällen som man klär ut sig i kostymer är ju på maskerader och då är det följaktligen denne man som är svaret:

öl--> duff

duff.jpeg

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Brutus skrev:
This is my life är en gammal hit med det Danska bandet Gasoline som också betyder bensin. Bensin har man i tanken och det är ju tanken som räknas. Räkna lär man sig i skolan. I skolan sitter man vid bänkar och andra som sitter på bänkar är fulla gubbar. Full metal jacket är en film av Stanley Kubrick och han gjorde också en film som hette 2001 och 2001 fyllde jag 23..så det är Michael Jordan som ska in.

jo_fly0_jpg.jpg

Man får sig ett gott skratt av dina asscosiationer! :D:D:D

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
RoLLER skrev:
Man får sig ett gott skratt av dina asscosiationer! :D:D:D

Gammal man gör så gott han kan... :cool:

Duff är Homer Simpsons favoritdryck. Homer heter Jay i andranamn och en annan känd Jay är ju Jay Leno. Han har ett eget program och program får man när man går på teater. Livets Teater hette en Skiva med Magnus Uggla och han bor i Stockholm. Stockholm är Sveriges huvudstad och en annan Huvudstad är Helsingfors. Där har Leningrad Cowboys en Vodkabar..så följaktligen så ska Christer Petterson vara rätt svar.

petters.jpg

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
heimdal skrev:

Dåliga företagsnamn finns det gott om även dåliga reklamkampanjer. En av dom sämsta är nog Konsums's "Komsumgänget". för att folk ritade 2 prickar över o'et. Appropå rita så var Rita Hayworth oxå inblandad i könsumgänge med bla. Ali Kahn. Andra som kan är kvinnor sägs det. Så det är strykbräda som ska in.

Bifogat

• strykbräda.jpg
    strykbräda.jpg
    16.4 KB · Visningar: 44

MikkE

Guest
En strykbräda är nästan likadan som en tvättbräda. När jag tänker på en tvättbräda täner jag på ett sexpack (muskler alltså) på magen. En som har ett sexpaxk på magen är vår svenska modell Markus Schenkenberg(?). Han i sin tur har varit tillsammans med Pamela Andersson som i sin tur var gift med Tommy Lee. Tommy Lee lirar i rockbandet 'Mötley Crüe'.

intro.jpg

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
MikkE skrev:
En strykbräda är nästan likadan som en tvättbräda. När jag tänker på en tvättbräda täner jag på ett sexpack (muskler alltså) på magen. En som har ett sexpaxk på magen är vår svenska modell Markus Schenkenberg(?). Han i sin tur har varit tillsammans med Pamela Andersson som i sin tur var gift med Tommy Lee. Tommy Lee lirar i rockbandet 'Mötley Crüe'.
Mötley Crue spelar rock, det gör inte DiLeva.
dileva200.jpg

:rolleyes:

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom